Sangria
Hyvää yötä :kiss:Ei vaan, minä lähden nukkuun :wave:
Öitä muruset :kiss: ja pitäkää ketju siistinä :xmas:
Hyvää yötä :kiss:Ei vaan, minä lähden nukkuun :wave:
Öitä muruset :kiss: ja pitäkää ketju siistinä :xmas:
mitä sää vihjailet siellä:stick:Kerro meillekin! Ethän ole väsyttäny sitä ihan puhki
Aina :xmas:Tottakai, ainahan tääl on siistiä
Hyvää yötä :hug:
Haittaakse?Noi muut tyttäret on meitä nuorempia
Pyysin sua jakamaan tietosi ruutiksen väsymyksestä Mistress kk:lla on oikeus tietää haaremilaistensa asiat Että älä pihtaa tietoa siellä!mitä sää vihjailet siellä:stick:
Koskaan en ole pihdannut...eiku....Pyysin sua jakamaan tietosi ruutiksen väsymyksestä Mistress kk:lla on oikeus tietää haaremilaistensa asiat Että älä pihtaa tietoa siellä!
en mä ainakaa menny,ei nukuta vielä vaikka pitäs kyllä mennä. voi kai sitä lomalla vähän valvoa.Kaikkiko meni nukkuun jo?
Ei haittaa Pitää antaa mahollisuus, sillähän mäHaittaakse?
Ei kai.
No ei haittaa
Pitäähän nuorillekin antaa mahdollisuus :kiss:
Tottakait lomalla pitää valvoo! muakaan ei väsytä tarpeeks viel..en mä ainakaa menny,ei nukuta vielä vaikka pitäs kyllä mennä. voi kai sitä lomalla vähän valvoa.
En nukuKaikkiko meni nukkuun jo?
No hyvä, tarvi yksin höpistä hitto mul ois nälkä, pitäskö väsätä viel iltapalaaEn nuku
ei se tuu.. mua ennen ainakaanKait sitä vois itekki kohta mennä jos vaiks mattinukku tulis
Joo, mäki voisin muuten tehä pari leipää ja syödä tonnikalasalaattini loppuunNo hyvä, tarvi yksin höpistä hitto mul ois nälkä, pitäskö väsätä viel iltapalaa
mä otin yhden namin,mut sitä ennen söin ruissariiNo hyvä, tarvi yksin höpistä hitto mul ois nälkä, pitäskö väsätä viel iltapalaa
Ei vaikuta et tulis, ihan pirtee vielä. Mut ehkä meen sinne sänkyyn silti kohtaei se tuu.. mua ennen ainakaan
blah, jäi kaikki ny aivan kesken ku laps kutsu :/ mut mä palaan vielä (ja joo, tää on uhkaus..) mut saas nähä ketä tääl siinä vaiheessa on..
Mul ois tuol savulohimössöö ruisleivän kanssa tosi herkkuu juustokin himottais..Joo, mäki voisin muuten tehä pari leipää ja syödä tonnikalasalaattini loppuun
Yhden namin vaan? Toivottavasti puhut suklaalevystä namina, pienemmästä määrästä tule ku paha mielimä otin yhden namin,mut sitä ennen söin ruissarii
Määki haluun namii :ashamed:mä otin yhden namin,mut sitä ennen söin ruissarii
no eiku yhden namin,ei mulle tullu siitä paha mieliYhden namin vaan? Toivottavasti puhut suklaalevystä namina, pienemmästä määrästä tule ku paha mieli
Sullahan on. SutMääki haluun namii :ashamed:
Täällä olis:snotty:Määki haluun namii :ashamed: