Mut jää soimaan päähän :headwall:
Mut jää soimaan päähän :headwall:
Ai jaa...pitääpä kai huomenna katsella löytyykö jostain jotain merkintää..turhaa halua maksella mitään akun vaihtoja. Tai ehkä joku muu sen sitten katsoo jos en ite löydä.Akkuun yleensä kirjoitetaan tussilla vaihtopäivämäärä.
Hyvä ettei sattunut mitään pahempaaHeippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
Jumaliste ku on lihakset kipeenä treeneistä, sisäreidet ihan hellänä hyvä ku pystyy käveleen
Kotona vaan itekseni heilunu treenaan vatsaa, selkää, reisiä, pebaa yms kaikenlaistaMitäs oot urheillut?
Älä aloita liian hanakkaasti.Kotona vaan itekseni heilunu treenaan vatsaa, selkää, reisiä, pebaa yms kaikenlaista
Niin pitäis mut ei pysty ja nyt sit saa kärsiä ollu taukoa ni heti tulee paikat kipeeksi...noo eiköhän tää tästä..Älä aloita liian hanakkaasti.
Pikku hiljaa
EiköhänNiin pitäis mut ei pysty ja nyt sit saa kärsiä ollu taukoa ni heti tulee paikat kipeeksi...noo eiköhän tää tästä..
Mä voisin ottaa terästettyy kahviiMä join hetki sitte terästetyn kaakaon
Millä terästit? mä juon joskus minttukaakaon,tosin en ite sellasta osaa tehä eikä oo mittojakaan mutta varsinkin loppukesästä/alkusyksyllä terassilla lämmitää mukavasti.Mä join hetki sitte terästetyn kaakaon
Bayleysia sekaan Mä en nii tuosta mintusta välitä. Ehkä seki menis ministi mukana.Millä terästit? mä juon joskus minttukaakaon,tosin en ite sellasta osaa tehä eikä oo mittojakaan mutta varsinkin loppukesästä/alkusyksyllä terassilla lämmitää mukavasti.
ok, kiitosNäkyy mutta harmaana niitä saa laitettua esim = : ) ilman välejä.
kauhee rasvapaukku:OBayleysia sekaan Mä en nii tuosta mintusta välitä. Ehkä seki menis ministi mukana.