Sangria
Tietty! Nyt heti paikalla :kiss:no pitäskö mullaki ottaa pienet
seuraksi
Tietty! Nyt heti paikalla :kiss:no pitäskö mullaki ottaa pienet
seuraksi
yritän palvella teitä tasapuolisesti ettei vaan pääsis mitään konflikteja syntymäänNiin on. Kunhan ei tule riitaa naisten kesken.
Ja eihän me riidellä, kun osataan jakaayritän palvella teitä tasapuolisesti ettei vaan pääsis mitään konflikteja syntymään
Kävin jo kippis! Ruutikset ja muut ny laseja täyttämään kans! Eikö lauantaisin saa rentoutua pikkasen..?Juu otan kyl, mä meen heti täyttää lasia sä kans
jos akku on enempi kuin 5v vanha niin ei ole huono idea sitä vaihtaaPrkl! tänää aukes vaan yks ovi autosta,kai ne oli jäätyny tai jotain,voiko niihin tiivisteisiin laittaa jotain jos se auttas asiaa?
ja ne hiilet...ei kuulemma riitä pelkkä hiilien vaihto vaan pitäs vaihtaa koko akku...? tai jotain...
Onneksi ei käynyt pahemmin ja vauhtiakin suht vähän. minä en tajua miksei ihmiset pidä turvaväliä?! ja kun itse sitä yrität pitää niin aina siihen tunkee joku väliin.Heippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
Joo, ennemmin vaihtaisin minäkin hiilet.jos akku on enempi kuin 5v vanha niin ei ole huono idea sitä vaihtaa
uuden akun vaihto on turha varotoimenpide
Niinpä!Onneksi ei käynyt pahemmin ja vauhtiakin suht vähän. minä en tajua miksei ihmiset pidä turvaväliä?! ja kun itse sitä yrität pitää niin aina siihen tunkee joku väliin.
Ei ollutOlikos Pikkukoolla krapulaa tänään?
No hyvä ettei ollut krapulaa. Krjaimet oli vähän hukassa kun yöllä viestin laitoitEi ollut
Laatta lensi yöllä, mutta aamulla ei mitään. Minä en ihan kauhean usein krapulasta kärsi.
Aamulla kyllä puhaltelin vielä vähän tuohon kotialkometriin, mutta ihan ajokunto olisi ollut, mutta päätin kuitenkin odotella, että tulee puhtaat nollat.
Se oli toi perkeleen puhelin, minkä takia kirjaimet hukassa. No ei, saattoi olla kirjoittajassakin jotain pientä...No hyvä ettei ollut krapulaa. Krjaimet oli vähän hukassa kun yöllä viestin laitoit
Haittaakse, no ei
Harvemmin mullakaan krapulaa on
Harvoin kyllä "kunnolla" otankaan.
mistä sen tietää minkä ikänen akku on...hultokirjastako? minä puhuin et akkuvalo vilkuttaa niin sanottiin et hiilien vaihto ei välttämättä auta jos akku on rupee olee finaalissa..mutta mistä sen tietää..jos akku on enempi kuin 5v vanha niin ei ole huono idea sitä vaihtaa
uuden akun vaihto on turha varotoimenpide
Mua luullaan onneksi aika usein alle 30-kymppiseksi
Ei sitä tarvitse hävetä, eikös se oli parempi noinSamoin. Joskus hävettää moinen. Ikää kuitenki saman aavistuksen verran kui Mythiksellä
mulla kans drinksua nenän edessä mitä musaa siellä? mä oon just ihan rakastunut kaikkeen tunteelliseen hömppää, suomalaiseen ennenkaikkea, nyt soi Erin :heart:Kippis! mul vähä kesti ku känny piru jäi jumiin ja kestää miljoona vuotta saada se uudestaan pääl palstailen siis kännyllä ku mies koneella. Nyt on uus drinksu nenän edessä ja musaa korville!
Akkuun yleensä kirjoitetaan tussilla vaihtopäivämäärä.mistä sen tietää minkä ikänen akku on...hultokirjastako? minä puhuin et akkuvalo vilkuttaa niin sanottiin et hiilien vaihto ei välttämättä auta jos akku on rupee olee finaalissa..mutta mistä sen tietää..
mulla palaa pian käämit ton auton kanssa kun en ymmärrä mistään mitään...ku ei ees ovet prkl aukee:kieh:
:kiss:Heippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
Varmaan löydät oman asuinpaikkasi nettisivuilta kanssa tietoa maksuistaHei ystäväiseni!! Kysymys! Sitten kun tyttö siirtyy syksyllä eskariin niin eihän se maksa mitään? :O Vai mitä ihmettä? Mä just tajusin että likka on pian 6v ja sit pitäis sinne mennä.. Auttakaa
Viinirypäleet on kanssa ja täyttäviäoispa mullakin tommonen himo parempio kuin suklaa. vaiks klementiinit on kyl hyvii ja muutaman syönkin päivässä mut en ihan nuin paljon