The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Prkl! tänää aukes vaan yks ovi autosta,kai ne oli jäätyny tai jotain,voiko niihin tiivisteisiin laittaa jotain jos se auttas asiaa?

ja ne hiilet...ei kuulemma riitä pelkkä hiilien vaihto vaan pitäs vaihtaa koko akku...? tai jotain...
 
Heippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
Onneksi ei käynyt pahemmin:) ja vauhtiakin suht vähän. minä en tajua miksei ihmiset pidä turvaväliä?! ja kun itse sitä yrität pitää niin aina siihen tunkee joku väliin.
 
Onneksi ei käynyt pahemmin:) ja vauhtiakin suht vähän. minä en tajua miksei ihmiset pidä turvaväliä?! ja kun itse sitä yrität pitää niin aina siihen tunkee joku väliin.
Niinpä!
En tajua minäkään, miksi monelle se turvavälin pitäminen on lähes mahdottomuus.
Tosin tässä tilanteessa ei moisella olisi ollut merkitystä, mutta noin niin kuin yleisesti ottaen olen samaa mieltä. :)
 
Sangria
[QUOTE="Mandi";27779657]Kävin jo :) kippis! Ruutikset ja muut ny laseja täyttämään kans! Eikö lauantaisin saa rentoutua pikkasen..?[/QUOTE]

Kippis! :p mul vähä kesti ku känny piru jäi jumiin ja kestää miljoona vuotta saada se uudestaan pääl :D palstailen siis kännyllä ku mies koneella. Nyt on uus drinksu nenän edessä :p ja musaa korville!
 
Ei ollut :)
Laatta lensi yöllä, mutta aamulla ei mitään. Minä en ihan kauhean usein krapulasta kärsi.
Aamulla kyllä puhaltelin vielä vähän tuohon kotialkometriin, mutta ihan ajokunto olisi ollut, mutta päätin kuitenkin odotella, että tulee puhtaat nollat.
No hyvä ettei ollut krapulaa. Krjaimet oli vähän hukassa kun yöllä viestin laitoit :whistle:
Haittaakse, no ei :)
Harvemmin mullakaan krapulaa on :)
Harvoin kyllä "kunnolla" otankaan.
 
jos akku on enempi kuin 5v vanha niin ei ole huono idea sitä vaihtaa

uuden akun vaihto on turha varotoimenpide
mistä sen tietää minkä ikänen akku on...hultokirjastako? minä puhuin et akkuvalo vilkuttaa niin sanottiin et hiilien vaihto ei välttämättä auta jos akku on rupee olee finaalissa..mutta mistä sen tietää..

mulla palaa pian käämit ton auton kanssa kun en ymmärrä mistään mitään...ku ei ees ovet prkl aukee:kieh:
 
"mandi"
Kippis! :p mul vähä kesti ku känny piru jäi jumiin ja kestää miljoona vuotta saada se uudestaan pääl :D palstailen siis kännyllä ku mies koneella. Nyt on uus drinksu nenän edessä :p ja musaa korville!
mulla kans drinksua nenän edessä :) mitä musaa siellä? mä oon just ihan rakastunut kaikkeen tunteelliseen hömppää, suomalaiseen ennenkaikkea, nyt soi Erin :heart:
 
mistä sen tietää minkä ikänen akku on...hultokirjastako? minä puhuin et akkuvalo vilkuttaa niin sanottiin et hiilien vaihto ei välttämättä auta jos akku on rupee olee finaalissa..mutta mistä sen tietää..

mulla palaa pian käämit ton auton kanssa kun en ymmärrä mistään mitään...ku ei ees ovet prkl aukee:kieh:
Akkuun yleensä kirjoitetaan tussilla vaihtopäivämäärä.
 
Heippa kultsut!
Tänään vauhtia ja vaarallisia tilanteita - tai ainakin vaarallisia tilanteita, vauhdista en niin tiedä.
Baarissa meni eilinen kaverin kanssa ja tänään illalla sitten vaaratilanne liikenteessä: ajan taajama-alueella noin viittäkymppiä ja huomaan, että kolmion takaa tulee auto pysähtymättä ja sen verran lähellä, että jarrun painamisesta ei ole mitään apua. Rääkkä pohjaan ja päätin, että syteen tai saveen, vedän käsijarrusta. Noh, niinhän siinä kävi, kuin ounastelin - auto lähti luistelemaan ja perä edellä penkkaan. Kolaria ei tullut ja vastapuolen kanssa saatiin vetämällä auto takaisin tielle ja ihan kunnossa oli, mitä nyt vähän renkaissa olevat lumet ravistavat.
Mitään ei sattunut, mutta huh, kyllä syke vähän nousi. Varsinkin jälkeenpäin.
:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Sangria
[QUOTE="mandi";27779983]mulla kans drinksua nenän edessä :) mitä musaa siellä? mä oon just ihan rakastunut kaikkeen tunteelliseen hömppää, suomalaiseen ennenkaikkea, nyt soi Erin :heart:[/QUOTE]

Mul menojalka vipattais nyt oikein kunnolla ni trancea kuuntelen :D oon kyl aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, muutakin kuuntelen kyl :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä