sielläkö se epätoivoinen kuvien postaaja huutelee? Luulet että muita kiusaamalla ne poistuu interwebistä?meinaatko koskaan lopettaa palstailua?
sielläkö se epätoivoinen kuvien postaaja huutelee? Luulet että muita kiusaamalla ne poistuu interwebistä?meinaatko koskaan lopettaa palstailua?
Kannattaa muuten kysyä mielipidettä muilta naisilta jotka on eläneet naisen kanssa Jos parisuhdetta tarkoitit, ei se henkinen kypsyys ole oikeasti mikään oletusasetus kauniimmassa sukupuolessakaanAlle 30. En mä tiedä mikä olis sopiva ikä miehelle, mutta reilusti enemmän ku mulla Naisen kanssa jos olis niin iällä ei olis niin väliä.
Öitä :wave:Mä lähen nyt tutimaan|O
öitä kaikille:wave:
Teiniikä on semmosta hakemista, joskus se on vielä parikymppisenäkin. Luulevat ressukat tajuavan sitä sun tätä vaan ei tajua yhtään mitäänTohon ikäkeskusteluun mietiskellessäni, että oon kyllä tyytyväinen siihen, että mies on aika tasan 2v vanhempi. Eli käytännössä samalla tasolla kuin minä
Molemmat niin pentuja ja tietämättömiä, että on yhdessä hyvä lähtee ottaa selvää. En kestäis olla sellasen elämänviisaan ja elämänkokeneen miehen kanssa, jolle kaikki mulle hienot jutut ois itsestäänselvyyksiä.
Ei ikä sano kyllä mitään mistään, jos ajatellaan minkään parisuhteen toimivuutta, tärkeintä on se vaan että valkkaa itselleen sopivan puolison ja toivoo parasta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma suhteissaTohon ikäkeskusteluun mietiskellessäni, että oon kyllä tyytyväinen siihen, että mies on aika tasan 2v vanhempi. Eli käytännössä samalla tasolla kuin minä
Molemmat niin pentuja ja tietämättömiä, että on yhdessä hyvä lähtee ottaa selvää. En kestäis olla sellasen elämänviisaan ja elämänkokeneen miehen kanssa, jolle kaikki mulle hienot jutut ois itsestäänselvyyksiä.
Niin no sit tietenkin sillä on väliä, että onko esim. 20v ja 30v, vai 30v ja 40v. you knowEi ikä sano kyllä mitään mistään, jos ajatellaan minkään parisuhteen toimivuutta, tärkeintä on se vaan että valkkaa itselleen sopivan puolison ja toivoo parasta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma suhteissa
Ok. Onko sosiaali puolelta oltu yhteydessä vai onko vasta tulossa?Nimenomaan, mielummin me ollaan kaks nuorta jotka ei tiedä mistään mitään mut otetaan parina selvää, ku että lyöttäytyisin esim. sen verran vanhemman miehen kanssa, joka tietäis jo niin paljon että mä vaikuttaisin lähinnä hänen tyttäreltään...
Minä saan kyllä muodostettua omat mielipiteeni, oon iso tyttö joKannattaa muuten kysyä mielipidettä muilta naisilta jotka on eläneet naisen kanssa Jos parisuhdetta tarkoitit, ei se henkinen kypsyys ole oikeasti mikään oletusasetus kauniimmassa sukupuolessakaan
Muovikulho?Mitä vittua?
Sä sit varmaan tshiauttelet mun kaa myöhälle astiMinä saan kyllä muodostettua omat mielipiteeni, oon iso tyttö jo
Mun miesmaku on jossain 30-50 välillä. Mutta toki olis luonteesta kiinni enemmän kuin iästä. Gary Oldman on ihanin, vaikka se himpun yli 50 onkin. Sen luonteella ei olis kyllä väliä koska se vaan on ihana.
Naisista taas en osaa ikää määritellä, mutta naiset on ihania :heart: kuolaan muuten vieläkin niitä suicide girlsejä
Mutta en mä tota miehenpuolikasta aio lempata vaikkei se ihan mun ikäihanteeseeni mahdukaan
Kauhee selitys, tsih taas.
T: JukkaMuovikulho?
ihanaa.Mää olin äsken täällä ilman paitaa
Et vastannut kysymykseen.? miksi?Mitä vittua?
Halusin vain jakaa tämän asian kanssanneihanaa.
Ja nyt vasta kerroit :OMää olin äsken täällä ilman paitaa
Sinä et siinä sakissa paremmaksi laita.On se hyvä että näitä itämaan viisaita harmaita on joukossamme.