Miksi ei hienossa ravintolassa saisi juoda maitoa?:O Sehän kuuluu suomalaiseen ruokapöytään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mainitsemassasi ravintolassa istuu siististi pukeutunut henkilö joka käyttäytyy hyvin ja on mukavassa seurassa niin meneekö maistelumenu väärään kurkkuun kun huomaat että tyypillä onkin maitoa juomalasissa? Tuskin. Hyvä ja iloinen tunnelma tarttuu ja itsekin viihdyt ravintolassa paremmin kun huomaat muillakin olevan hyvän fiiliksen vaikkakin jollain olisi jotain muuta lasissa kuin siellä mukamas pitäisi olla.

Henkilökohtaisesti minua ei häiritsisi mitä hän joisi tai miten hän on pukeutunut, vaikka olisi paidatta.

En lukenut, myönnän. Maitolasi on sitä nakit/muusi-osastoa, väärä viinivalinta sen sijaan menee aloittelijan piikkiin. Pihvin kypsyysaste on makuasia.

Eli olen aloittelija, koska saan punkusta päänsärkyä. Miksi kypsyysaste on makuasia, mutta nämä muut eivät? Se pihvihän on kypsänä kuiva kuin sahara ja sehän ei ole tarkoitus ja taas joku loukkaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27774867:
Eli olen aloittelija, koska saan punkusta päänsärkyä. Miksi kypsyysaste on makuasia, mutta nämä muut eivät? Se pihvihän on kypsänä kuiva kuin sahara ja sehän ei ole tarkoitus ja taas joku loukkaantuu.

Tutustu etikettiin vapaa-ajallasi tai kysy tutulta tarjoilijalta.

[QUOTE="vieras";27774858]Ilmeisesti ei, loukkaamatta kokkia, pöytäseuruettaan, koko ravintolan salia ja henkilökuntaa, ohikulkijoita, kaksplussaa ja uhkaamatta tuntemattomien pikkulasten isän henkeä.[/QUOTE]

Voi hitto tuo viimeinen saa vieläkin repeämään.. :D

Ilman muuta. Mutta siksi joidenkin ei pidäkään syödä muuta kuin perusruokaa. Suomalaista sellaista. Perusruokaa on näet muissakin maissa :)

Jokaisella kulttuurilla ja maalla on näitä "perusruokia". Mikä tekee näistä meidän perinteisistä ruuista jotenkin huonompia tai ei niin cooleja kun muiden maiden keittiön ruuat?