The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi voi kun Volvo pitää myydä :(
No onneksi jää äidillesi, jos sitten joskus voisit takasi :)
Rahat on loppu, mutta myydään Volvo. ;) Niin kuin Suurlähettiläiden biisissä.
Noh, sain siitä 5000 e ja vähän tämän hetken persaukisuuteen helpotusta. Pitää vaan saada se huomenna exältä takaisin, nyt kun se on korjattukin.
Ja sovittiin äitin kanssa, että ostan sen takaisin tossa jossain välissä ensi vuotta, kun vähän rahatilanne helpottuu - minä en Volvostani täysin luovu. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Rahat on loppu, mutta myydään Volvo. ;) Niin kuin Suurlähettiläiden biisissä.
Noh, sain siitä 5000 e ja vähän tämän hetken persaukisuuteen helpotusta. Pitää vaan saada se huomenna exältä takaisin, nyt kun se on korjattukin.
Ja sovittiin äitin kanssa, että ostan sen takaisin tossa jossain välissä ensi vuotta, kun vähän rahatilanne helpottuu - minä en Volvostani täysin luovu. ;)
ootteko te sopinu äitin kanssa että myyäänkö Volvo sitten takasi samaan hintaan jos äit vaikka pyytää "pikkusen" enempi mitä ite maksanu:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27768210:
Jestas et voikin olla tylsää. Joskus tää yksin oleminenkin on persiistä.
Minä oon aina yksin,ainaki iltasin sillo vasta onkin tylsää:( Jännä kun parisuhteessa nautti jos sai olla muutaman tunnin itekseen ja nyt tää yksin oleminen rupee jo kyrsii ihan kunnolla.
 
ootteko te sopinu äitin kanssa että myyäänkö Volvo sitten takasi samaan hintaan jos äit vaikka pyytää "pikkusen" enempi mitä ite maksanu:D
E-ei, mun äiti ainakaan. :)
Sovittiin, että 5000 e sitten, kun sen takaisin haluan ostaa.
Ja sanoi kyllä, kun kävin, että voi laittaa sen 5000 e muutenkin, ettei tarvitse autoa antaa, vaikka sen mieluusti ottaakin. Mulla on kuitenkin joku moraali, joten sinne menee auto about puoleksi vuodeksi. ;)
 
Minä oon aina yksin,ainaki iltasin sillo vasta onkin tylsää:( Jännä kun parisuhteessa nautti jos sai olla muutaman tunnin itekseen ja nyt tää yksin oleminen rupee jo kyrsii ihan kunnolla.
No mulla on tuossa nuo tenavat ja pääasiassa tykkään olla näin itekseni,mutta tämmösiä fiiliksiä sitte tulee sillon tällön. Kaipais sitä toista höpinä kaveria,jonka kanssa kattois vaikka jotain puuduttavaakin leffaa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27768283:
No mulla on tuossa nuo tenavat ja pääasiassa tykkään olla näin itekseni,mutta tämmösiä fiiliksiä sitte tulee sillon tällön. Kaipais sitä toista höpinä kaveria,jonka kanssa kattois vaikka jotain puuduttavaakin leffaa jne.
Tää on niin totta,minä rupeen pian höpöttään itekseni kun ei oo juttukaverii iltasella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä