kahvikirahvi
Mitäs tässäno mitäs hottis täti?
saiks tähän vastata vaikkei ihan oikee täti ookkaan?
Mitäs tässäno mitäs hottis täti?
Se oliskin aika pelottavaa. Mut joo, hyvät yöt kaikille, nähkää kauniita unia..ei mitään pervouksia, kuulitteko?!:stick:Vähän tässä itsekkin mietin samaa. Siis nukkumista, en sinun miestä.
Nii et ei saa ees unissaan yhtää sellattiis? Aika julmaa. ÖitäSe oliskin aika pelottavaa. Mut joo, hyvät yöt kaikille, nähkää kauniita unia..ei mitään pervouksia, kuulitteko?!:stick:
Mä mikää täti oo.no mitäs hottis täti?
no kyl se kovasti on niiiiiiiin paljon vanhempaa olevinaan mut heti ku tädiks sanoo ni on liikaa...Mä mikää täti oo.
Mutta kivuissa taas mennään. Ehkäpä se tästä.
Rahat on loppu, mutta myydään Volvo. Niin kuin Suurlähettiläiden biisissä.Oi voi kun Volvo pitää myydä
No onneksi jää äidillesi, jos sitten joskus voisit takasi
No, ehkä vähän . No nyt mie meen nukkuuNii et ei saa ees unissaan yhtää sellattiis? Aika julmaa. Öitä
tsih tsih,kippis ja kulausmä voin alkaa kaveriksi vinkkupullon tyhjäämiseen
koskaan en ole vääryyttä vastaan
ootteko te sopinu äitin kanssa että myyäänkö Volvo sitten takasi samaan hintaan jos äit vaikka pyytää "pikkusen" enempi mitä ite maksanuRahat on loppu, mutta myydään Volvo. Niin kuin Suurlähettiläiden biisissä.
Noh, sain siitä 5000 e ja vähän tämän hetken persaukisuuteen helpotusta. Pitää vaan saada se huomenna exältä takaisin, nyt kun se on korjattukin.
Ja sovittiin äitin kanssa, että ostan sen takaisin tossa jossain välissä ensi vuotta, kun vähän rahatilanne helpottuu - minä en Volvostani täysin luovu.
Vanahempi voi olla olematta tätino kyl se kovasti on niiiiiiiin paljon vanhempaa olevinaan mut heti ku tädiks sanoo ni on liikaa...
ai taas kipuja? voi hitto :hug:
Minä oon aina yksin,ainaki iltasin sillo vasta onkin tylsää Jännä kun parisuhteessa nautti jos sai olla muutaman tunnin itekseen ja nyt tää yksin oleminen rupee jo kyrsii ihan kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27768210:Jestas et voikin olla tylsää. Joskus tää yksin oleminenkin on persiistä.
E-ei, mun äiti ainakaan.ootteko te sopinu äitin kanssa että myyäänkö Volvo sitten takasi samaan hintaan jos äit vaikka pyytää "pikkusen" enempi mitä ite maksanu
No mulla on tuossa nuo tenavat ja pääasiassa tykkään olla näin itekseni,mutta tämmösiä fiiliksiä sitte tulee sillon tällön. Kaipais sitä toista höpinä kaveria,jonka kanssa kattois vaikka jotain puuduttavaakin leffaa jne.Minä oon aina yksin,ainaki iltasin sillo vasta onkin tylsää Jännä kun parisuhteessa nautti jos sai olla muutaman tunnin itekseen ja nyt tää yksin oleminen rupee jo kyrsii ihan kunnolla.
Sehän on sitten reilu peliE-ei, mun äiti ainakaan.
Sovittiin, että 5000 e sitten, kun sen takaisin haluan ostaa.
Ja sanoi kyllä, kun kävin, että voi laittaa sen 5000 e muutenkin, ettei tarvitse autoa antaa, vaikka sen mieluusti ottaakin. Mulla on kuitenkin joku moraali, joten sinne menee auto about puoleksi vuodeksi.
Niin on. Onneksi on tuollainen äiti. :heart:Sehän on sitten reilu peli
Tää on niin totta,minä rupeen pian höpöttään itekseni kun ei oo juttukaverii iltasella.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27768283:No mulla on tuossa nuo tenavat ja pääasiassa tykkään olla näin itekseni,mutta tämmösiä fiiliksiä sitte tulee sillon tällön. Kaipais sitä toista höpinä kaveria,jonka kanssa kattois vaikka jotain puuduttavaakin leffaa jne.
Saa luvan antaa. Menen sinne huomenna rekisteriotteen kanssa ja jos ei niin onnistu, haen vaikka lakimiehen.Toivottavasti exä antaa Volvon ihan nätisti. Tai kaippa se pakko on.
Äidit on ihania:heart: Onnekaita me joilla on äiti ja vielä jos on ihana äiti.Niin on. Onneksi on tuollainen äiti. :heart:
Näin on. Äitiä ei korvaa kyllä mikään.Äidit on ihania:heart: Onnekaita me joilla on äiti ja vielä jos on ihana äiti.
Mä oon ollu ilman äitiä puolet elämästäni, ylikiNäin on. Äitiä ei korvaa kyllä mikään.
:hug:Mä oon ollu ilman äitiä puolet elämästäni, yliki