Riisipuuroo ja rusinasoppaa mmmm...:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751503:Täällä mä vielä oon, kinkku on valmis ja maistettukin jo Kohta puoliin kyllä siirryn tonne sänkyosastolle, tarvii aamusti tehdä vielä riisipuuroa ja sit lähteä äidille.. Pojat nukahti jo 8 aikaan molemmat, vissiin niin jännittivät, et nukahtivat tosi äkkiä, olin varma, etteivät nukahda millään
riisipuuro on ihan taivaallisen hyvääRiisipuuroo ja rusinasoppaa mmmm...:snotty:
mitä ihmettä:OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751559:riisipuuro on ihan taivaallisen hyvää
Hei TrueBlood, mikä sen kirjan nimi oli, missä oli sitä vaniljaseksiä sun muuta, ku unohdin sen jo ja se meni sitte sen ketjunpoiston myötä tonne bittiavaruutee
Joulu ilman riisipuuroo ja rusinasoppaa ei ole joulu ensinkään,nih!riisipuuroa...pöh, en tykkää ja ennen söisin vaikka kaurapuuroa
jouluna voin hillasopan kanssa syödä kipenen
TrueBlood lukee tällähetkellä kirjaa, jossa on jotain vaniljaseksiä, en päässy oikeen selvyyteen, että mitä se on, niin ja sit siinä tais olla jotain SM-juttujakin siinä kirjassa. Kuitenkin mä niin mieluusti sen haluisin lukea, mut unohdin sen kirjan nimen, kun yritin sitä eilen metsästää kaupasta...mitä ihmettä:O
Fifty shades of grayAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751559:riisipuuro on ihan taivaallisen hyvää
Hei TrueBlood, mikä sen kirjan nimi oli, missä oli sitä vaniljaseksiä sun muuta, ku unohdin sen jo ja se meni sitte sen ketjunpoiston myötä tonne bittiavaruutee
Juuri näin Herra-palvelija- settiäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751630:TrueBlood lukee tällähetkellä kirjaa, jossa on jotain vaniljaseksiä, en päässy oikeen selvyyteen, että mitä se on, niin ja sit siinä tais olla jotain SM-juttujakin siinä kirjassa. Kuitenkin mä niin mieluusti sen haluisin lukea, mut unohdin sen kirjan nimen, kun yritin sitä eilen metsästää kaupasta...
*muoks* Vaniljaseksi on siis normaalia seksiä, ilman mitään lisämausteita... Eli perussettiä..
Kiiiiitoooos Taidan painella välipäivinä kirjakauppaan
Jotain sinne päin varmaan...Ohhoh! Jospa se yrittää hyvitellä ostamalla kauheesti kaikkea.(no kunhan tuli mieleen...)
Iltaa! Meille saapui äiti ja täti ja huomenna isolla porukalla enolle joulunviettoon.Iltaa kaikille, mikä meininki?
Tämä on kuulemma pehmoprnoa kotirouville, mää en sitä sit vissiin voi lukeakkaanFifty shades of gray
Hyvää yötä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751675:Kiiiiitoooos Taidan painella välipäivinä kirjakauppaan
Mut nyt mää hipsin nukkumaan
Hyviä öitä mussukat :kiss:
Ei nukuta yhtää mutta pitäs herätä aikaseen töihin. ei vaan tuu uni:kieh:Iltaa kaikille, mikä meininki?
Tuliko ees paha olo...Iltaa! Meille saapui äiti ja täti ja huomenna isolla porukalla enolle joulunviettoon.
Ja vedin rasiallisen Juhlapöydän konvehteja.
Ei, kun söin kahdessa erässä. Mutta linjoille ei kyllä tee hyvää. Noh, joulu on kerran vuodessa vaanTuliko ees paha olo...
Hei muuten, jos arvaatte mitä aikuiset tekee sit kun lapsi/lapset nukkuu, niin laitan kuvan oikeasta vastauksesta
Minen mikkää kotirouva ole... Tosin joo, olin pettyny sinänsä.Tämä on kuulemma pehmoprnoa kotirouville, mää en sitä sit vissiin voi lukeakkaan
Syö konvehteja ja juo punkkua ja :kiss: