The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751503:
Täällä mä vielä oon, kinkku on valmis ja maistettukin jo :p Kohta puoliin kyllä siirryn tonne sänkyosastolle, tarvii aamusti tehdä vielä riisipuuroa ja sit lähteä äidille.. Pojat nukahti jo 8 aikaan molemmat, vissiin niin jännittivät, et nukahtivat tosi äkkiä, olin varma, etteivät nukahda millään :)
Riisipuuroo :p ja rusinasoppaa mmmm...:snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751559:
riisipuuro on ihan taivaallisen hyvää :p

Hei TrueBlood, mikä sen kirjan nimi oli, missä oli sitä vaniljaseksiä sun muuta, ku unohdin sen jo ja se meni sitte sen ketjunpoiston myötä tonne bittiavaruutee :(
mitä ihmettä:O
 
mitä ihmettä:O
TrueBlood lukee tällähetkellä kirjaa, jossa on jotain vaniljaseksiä, en päässy oikeen selvyyteen, että mitä se on, niin ja sit siinä tais olla jotain SM-juttujakin siinä kirjassa. Kuitenkin mä niin mieluusti sen haluisin lukea, mut unohdin sen kirjan nimen, kun yritin sitä eilen metsästää kaupasta...

*muoks* Vaniljaseksi on siis normaalia seksiä, ilman mitään lisämausteita... Eli perussettiä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751630:
TrueBlood lukee tällähetkellä kirjaa, jossa on jotain vaniljaseksiä, en päässy oikeen selvyyteen, että mitä se on, niin ja sit siinä tais olla jotain SM-juttujakin siinä kirjassa. Kuitenkin mä niin mieluusti sen haluisin lukea, mut unohdin sen kirjan nimen, kun yritin sitä eilen metsästää kaupasta...

*muoks* Vaniljaseksi on siis normaalia seksiä, ilman mitään lisämausteita... Eli perussettiä..
Juuri näin :D Herra-palvelija- settiä ;)
 
kahvikirahvi


Määki laitan kuusikuvan Kuvasin kyllä vähän kesken koristelun, et on se vähän nätimmän näkönen nytten mitä kuvassa.

Hei muuten, jos arvaatte mitä aikuiset tekee sit kun lapsi/lapset nukkuu, niin laitan kuvan oikeasta vastauksesta :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä