Hitot me sitä mitään katkomaan... Eiks o komia ny, lasten koristelema ja kaikkee :heart:
Anteeks:ashamed: Hieno on
Hitot me sitä mitään katkomaan... Eiks o komia ny, lasten koristelema ja kaikkee :heart:
Elä naura :ashamed: Musta se on kiva....
Anteeks:ashamed: Hieno on
En en hieno se on,oikeest,erikoinen ei varmasti löydy toista samanlaista :hug:Elä naura :ashamed: Musta se on kiva....
:kiss:En en hieno se on,oikeest,erikoinen ei varmasti löydy toista samanlaista :hug:
Näh, täällä mä oon, huomenna en edes vilkaise koneeseenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751013:Onko kaikki tekemässä jouluvalmisteluja vielä, vai miksi on niin kauheen hiljasta?
Koskas täällä on yleensä joulun jälkeen taas porukkaa hihhuloimassa?Näh, täällä mä oon, huomenna en edes vilkaise koneeseen
Mä en tiedä, mä kattelen koneelta miehen kanssa elokuvia joulunpyhäillat juurikin siks ku töllöstä ei tuu mitään järkevää.Koskas täällä on yleensä joulun jälkeen taas porukkaa hihhuloimassa?
tuleekohan huomenna jotain hyvää iltaohjelmaa telkasta kun nyt sitten todennäköisesti yksin iltani vietän.
me värkätään huomenilta hyvin pitkälti lahjojen kimpussa, ensin avaiillan todella huolellaMä en tiedä, mä kattelen koneelta miehen kanssa elokuvia joulunpyhäillat juurikin siks ku töllöstä ei tuu mitään järkevää.
juu ei mekään huomenna elokuvia kattella mutta sitten ylihuomenna ja sitä seuraavana päivänä ennen ku miehen loma taas loppuu..me värkätään huomenilta hyvin pitkälti lahjojen kimpussa, ensin avaiillan todella huolella
sitten leikitään ja pelataan
Jos minäkin sitten leikin ja pelailen.me värkätään huomenilta hyvin pitkälti lahjojen kimpussa, ensin avaiillan todella huolella
sitten leikitään ja pelataan
Tsori, mut
hyss..! :stick: se on lasten tekemä!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27751163:Tsori, mut
:kiss:hyss..! :stick: se on lasten tekemä!
ai kun sivua ei löytynyt? :ashamed:
Juuri siksiai kun sivua ei löytynyt? :ashamed:
No eikä!! Mä en yhtään tykkää tollasesta! :Ojoko nyt näkyy...
En minäkään! ihan pilalla koko aatto aamu,vaikka olen töissä niin meillä on teevee siellä päällä joten tulee sivusilmällä katsottua kuumaalinjaa ja lumiukkoa(jos ajotan tauon siihen niin saan katsoa sen rauhassa )No eikä!! Mä en yhtään tykkää tollasesta! :O
Hyvää Joulua!Nyt hyvää joulua kaikille teille, mä hiljennyn hetkeksi!