Panette lihaa jemmaanEi ryypätä, ei oo konvehtejakaan vielä tarjolla. Eikä punkkua. Heittäkää vielä pari veikkausta, en mä kuitenkaan jaksa pihdata tietoa kauaa
Liian vanilja?Minen mikkää kotirouva ole... Tosin joo, olin pettyny sinänsä.
Pelaatte räsypokkaaEi ryypätä, ei oo konvehtejakaan vielä tarjolla. Eikä punkkua. Heittäkää vielä pari veikkausta, en mä kuitenkaan jaksa pihdata tietoa kauaa
Pelaatte yhdessä WOWwia?Ei ryypätä, ei oo konvehtejakaan vielä tarjolla. Eikä punkkua. Heittäkää vielä pari veikkausta, en mä kuitenkaan jaksa pihdata tietoa kauaa
:OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27751774:Panette lihaa jemmaan
No emmä tiiä. Onneksi mulla on tuo mustan tikarin veljeskuntaLiian vanilja?
IhanaÄLKÄÄ JÄRKYTTYKÖ NYT. TÄSSÄ ON KUVA.
Yyyh, perwot! Ny on joulu pilalla :'(
Onko hyvä?No emmä tiiä. Onneksi mulla on tuo mustan tikarin veljeskunta
Joulun jälkeen varmaan saa terapia-aikoja :hug: Ja saattaahan ne kriisipuhelimet olla auki näin joulusinkin.Yyyh, perwot! Ny on joulu pilalla :'(
Mää kasasin ton äitini kanssaVähän te ootte tuhmii vanhempii
Mii laik.Onko hyvä?
Soitan heti!Joulun jälkeen varmaan saa terapia-aikoja :hug: Ja saattaahan ne kriisipuhelimet olla auki näin joulusinkin.
Oki, gotta try.Mii laik.
Mulleki saa soittaa ahdistuksen kans ja ilimankiSoitan heti!
Tosiasiassa juon täällä karpalolonkeroa ahdistukseeni. En toki muuten :xmas:
Hyvä kun muistutit, TSIH!Soitan heti!
Tosiasiassa juon täällä karpalolonkeroa ahdistukseeni. En toki muuten :xmas:
Huh, kamala tsihhinunohtumistragedia vältetty täpärästi!Hyvä kun muistutit, TSIH!
Joo, toi piti sihauttaa jo eilen, mutta kävinkin baarissaHuh, kamala tsihhinunohtumistragedia vältetty täpärästi!
*kilistää lasia*
Ei kai sitä vielä. Tsihauta säkin nyt yks, seuraks.pitäskö sitä lähtee maaten?
Mää siivestin eilen siskon tsihhejäJoo, toi piti sihauttaa jo eilen, mutta kävinkin baarissa
*kohottaa pulloaan*