kuka vielä hereillä??

  • Viestiketjun aloittaja anyone
  • Ensimmäinen viesti
Kolmas korppi harmaana
[QUOTE="vieras";27743040]:D

Minä kyllä viihdyn ihan hyvin täällä muulloin, mutta jouluna haluaisin kyllä olla Pohjoismaissa. Joulussa olen aina nimittäin pitänyt eniten siitä, että on pimeää ja on lunta.

Nyt mun pitää kyllä lähteä laittamaan jotain ruokaa, ennen kuin koko perhe kuolee nälkään. :) Hyvää yötä teille![/QUOTE]

Öitä ja pidä hyvää huolta Amerikasta, jottei se oo tän pahemmin rikki, ku mä ehin sinne taas :)
 
Professional Griefer
Uuh, lempiaiheita,jos aioit noista jatkaa :) So bring it on, sister!
No en tiedä kuin kattavasti ja fiksusti saa tähän vuorokauden aikaan ja huomioonottaen kumottujen drinkkien määrän..
Mut me lähinnä vaan pohdiskeltiin ja taivasteltiin sitä, miten uskonto ja siihen liittyvät sodat on tappanut maailmassa ihmisiä. Ja miten typerää on tapella siitä, kuka on Muhammedin seuraaja (Shiat ja Sunnit..) Kuin moni viaton menettää henkensä tommosen kiistan seurauksesta?

Miten P-Koreassa ja Kiinassa otetaan poliittisia vankeja jne.. Kaikkea sairasta mitä ei tuu ajatelleeks ihan ns. normaalissa arjessa, koska meillä on kaikki niin hyvin täällä.
Mies haluais lähtee käymään P-Koreassa ja mä Pripyatissa.. molemmat reissut on ~1500-3000e/reissu..
 
Professional Griefer
Tarpeeksi ääneti. :D Enimmäkseen kyllä järjestelen tavaroita. Vähän tiskaan ja pyyhin pölyjä yms.
Ymmärrän. Saat siunaukseni.

Itsehän tiskaan klo 5 aamulla ja imuroin ~22:30 illalla. Mut kai tässä talossa on ihan uskomaton äänieristys, kun tän puolen vuoden aikana en oo kuullu mitään muuta ku naapurin mummon lankapuhelimen ja käkikellon pirinän..
 
Niinpä. Se ei olekaan järjellistä vaan hurmoksellista so. ne sotivat tyypit eivät vastaa järjelle vaan kaikkivoivalle jumaluudelle, jonka vallassa on kirota ne ja koko niiden suku tuleviin polviin tai antaa suosiota, jos toimitaan jumaluuden tahdon mukaan. Juuri siksi yhteiskunta, jossa vallitsee rationaalinen maailmankuva ja sekulaari humanismi tuottaa mahdollisimman paljon hyvää mahdollisimman monelle, koska kansalaisoikeudet ja -velvollisuudet yhdistettynä ihmisoikeuksiin tekevät yllä kuvatun kaltaisen hörhöhillumisen nykyaikana (l. 1700-luvulta eteenpäin) mahdottomaksi -- joskin tietyt ryhmittyvät pyrkivät jatkuvasti muuttamaan länsimaissa hyväksi havaittua mallia olla perustelematta lainsäädäntöä uskonnolla. Tällaisia ovat mm. Päivi Räsänen ja perussuomalaiset :)

Ehdottomasti lähette käymään P-Koreassa! Oon kuullu, että Twitterissä ois joku salatili, jonka kautta sais suoria kontakteja paikallisiin.
 
Professional Griefer
Noobi (newbie), missä päin Brittejä asuitte?
Mun Brightonilainen ystävättäreni tulee tänään illalla Suomeen tyttöystävänsä kanssa, joka ei ole ikinä nähnyt oikeata katastrofitalvea :D En jaksa odottaa!! Päästään opettamaan neidille vähän "joulutorttujen" tekoa, vähän snapseja siihen väliin ja sit suomalaiseen tapaan rälläämään pitkin kyliä :D Sitä se toivoi itse...
 
Professional Griefer
Niinpä. Se ei olekaan järjellistä vaan hurmoksellista so. ne sotivat tyypit eivät vastaa järjelle vaan kaikkivoivalle jumaluudelle, jonka vallassa on kirota ne ja koko niiden suku tuleviin polviin tai antaa suosiota, jos toimitaan jumaluuden tahdon mukaan. Juuri siksi yhteiskunta, jossa vallitsee rationaalinen maailmankuva ja sekulaari humanismi tuottaa mahdollisimman paljon hyvää mahdollisimman monelle, koska kansalaisoikeudet ja -velvollisuudet yhdistettynä ihmisoikeuksiin tekevät yllä kuvatun kaltaisen hörhöhillumisen nykyaikana (l. 1700-luvulta eteenpäin) mahdottomaksi -- joskin tietyt ryhmittyvät pyrkivät jatkuvasti muuttamaan länsimaissa hyväksi havaittua mallia olla perustelematta lainsäädäntöä uskonnolla. Tällaisia ovat mm. Päivi Räsänen ja perussuomalaiset :)

Ehdottomasti lähette käymään P-Koreassa! Oon kuullu, että Twitterissä ois joku salatili, jonka kautta sais suoria kontakteja paikallisiin.
Niin no tää on just sitä, että me voidaan taivastella vaikka tappiin asti, mutta ei meillä oo mitään hajua mitä se aivopesu siihen uskontoon/uskomiseen/hihhulointiin on.

Joo eiköhän me sinne P-Koreaan lähetä ensin, koska se on epätodennäköisin säilyvä "turistikohde", sen jälkeen Pripyattiin..

Jos nyt kuitenkin häämatkalle mentäis jonnekin vähän romanttisempaan mestaan :D
 
Noobi (newbie), missä päin Brittejä asuitte?
Mun Brightonilainen ystävättäreni tulee tänään illalla Suomeen tyttöystävänsä kanssa, joka ei ole ikinä nähnyt oikeata katastrofitalvea :D En jaksa odottaa!! Päästään opettamaan neidille vähän "joulutorttujen" tekoa, vähän snapseja siihen väliin ja sit suomalaiseen tapaan rälläämään pitkin kyliä :D Sitä se toivoi itse...
Essexin puolella mutta sinne meni metro.. kivalla alueella. Viettäkäähän mukavaa aikaa!
 

Yhteistyössä