kuka vielä hereillä??

  • Viestiketjun aloittaja anyone
  • Ensimmäinen viesti
Aivopesu on toki asia erikseen, mutta kyllähän täälläkin on asioita, joita pidetään normaaleina, vaikka ne ovat eettisesti pöyristyttäviä, kuten vaikkapa lihan tehotuotanto. Aasiassa voivat kattoa toisiaan syövistä lehmistä kertovaa dokkaria ja päivitellä että, voi jumalauta, eikö noi ihmiset tajua, miten ne on aivopesty, että ne voi syödä tota.

Ai ootte menos häämatkal, ihanaa, onneks olkoon! Joo, ehkei sit P-Koreaan xD Minne sä haluisit?
 
oliks se niin että p-koreassa oli joku kyttäysjengi, jotka valvoi että kaikki oikeesti tunteella suree sitä kuollutta diktaattoria, jos oli ns krokotiilin kyyneliä niin linnaan. en muista kumman maan mediassa oli. korppi, jos haluat voisit laittaa mulle yv.nä sun sähköpostiosotteen ja mä antaisin sulle mun. voitais avata tuo cookie vs biscuit case
 
Professional Griefer
Joo, siis mentiin eilen illalla kihloihin :D Aiemman suunnitelman mukaan piti mennä naimisiin, mut se sukuselvitysjuttu vähän veny ja mies haluaakin pitää oikeat juhlat.. joten ajateltiin mennä maalis-huhtikuussa 2013 naimisiin ja häämatka joko Uuteen-Seelantiin tai Venetsiaan! :D

Ja sit noi P-Koreat jne. on poliittisesti valveuttavia matkoja.. Ajateltiin, että oltais haluttu lähtee johonkin Afrikan kolkkaan vapaaehtoistyöhön, mutta niihin niin usein tarvii ranskankielentaitoa (jota miehellä on, mulla ei) ja kriisialueille tarvitaan sairaanhoitajia, lääkäreitä jne. joten ainoa kosketus mulle ois tollanen pikkutrippi diktatuuriseen maahan.
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
Joo, siis mentiin eilen illalla kihloihin :D Aiemman suunnitelman mukaan piti mennä naimisiin, mut se sukuselvitysjuttu vähän veny ja mies haluaakin pitää oikeat juhlat.. joten ajateltiin mennä maalis-huhtikuussa 2013 naimisiin ja häämatka joko Uuteen-Seelantiin tai Venetsiaan! :D

Ja sit noi P-Koreat jne. on poliittisesti valveuttavia matkoja.. Ajateltiin, että oltais haluttu lähtee johonkin Afrikan kolkkaan vapaaehtoistyöhön, mutta niihin niin usein tarvii ranskankielentaitoa (jota miehellä on, mulla ei) ja kriisialueille tarvitaan sairaanhoitajia, lääkäreitä jne. joten ainoa kosketus mulle ois tollanen pikkutrippi diktatuuriseen maahan.

Oijoi, onnea
 
Mä oon huomannu sun ketjut, mutten oikein availlut niitä.. noudatatko jotain tiettyä dieettiä vai ihan "enemmän liikuntaa ja vähemmän kaloreita" -perusohjetta?

TOI ON HIENOA! Varsinkin jos susta itestäs tuntuu hyvältä :)
Aika perusmeiningillä, eli kaikkea kohtuudella ja liikuntaa mahd. paljon. :) Täysjyvätuotteita, kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, ei liikaa hiilareita, välttelen lisäaineita jne. Yritän juoda paljon vettä, vichyä ja vihreää teetä.
 

Yhteistyössä