kuka vielä hereillä??

  • Viestiketjun aloittaja anyone
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
puhutaan nyt vaikka siitä kuka myöntää et joulu oikeesti ärsyttää...ja jos joku on jouluihminen niin kertokoon sen kanssa
Minä olen jouluihminen, mutta en asu Suomessa tällä hetkellä. Täällä on melko lämmintä, lumesta ei kannata edes haaveilla, aurinko paistaa... En oikein pysty saamaan itselleni täällä koskaan joulumieltä, vaikka muutaman joulun olen täällä viettänyt. Olisin niin mielelläni Suomessa, kylmässä ja pimeässä, perheen ja suvun kanssa jouluna. Mutta ensi jouluna sitten... :)
 
Ei mua silleen ärsytä, olin ihan fiiliksissä tapaamassa sukua jne. Mut nyt heitti terveys vähän kapuloita rattaisiin, joten tekis mieli vaan käpertyä peiton alle, juoda viskiä ja kattoa Lumiukkoa repeatilla
Tavallaan sama juttu, mut me mennään anoppilaan Ruotsiin ja mulla on angiina ja.. olikohan ne nyt nielurisat niin turvoksissa että lääkäri sanoi, ettei kyllä suosittele. Vaikka miehen perhe ihan ok onkin niin sota syttyis jos en menis, sunnuntaina sitten sinne. Pää on sekaisin yskänlääkkeestä?! tai väsymyksestä.
 
[QUOTE="vieras";27743012]Minä olen jouluihminen, mutta en asu Suomessa tällä hetkellä. Täällä on melko lämmintä, lumesta ei kannata edes haaveilla, aurinko paistaa... En oikein pysty saamaan itselleni täällä koskaan joulumieltä, vaikka muutaman joulun olen täällä viettänyt. Olisin niin mielelläni Suomessa, kylmässä ja pimeässä, perheen ja suvun kanssa jouluna. Mutta ensi jouluna sitten... :)[/QUOTE]

voikun voitais vaihtaa paikkoja, haluatko kertoo missä oot?
 
Kolmas korppi harmaana
Tavallaan sama juttu, mut me mennään anoppilaan Ruotsiin ja mulla on angiina ja.. olikohan ne nyt nielurisat niin turvoksissa että lääkäri sanoi, ettei kyllä suosittele. Vaikka miehen perhe ihan ok onkin niin sota syttyis jos en menis, sunnuntaina sitten sinne. Pää on sekaisin yskänlääkkeestä?! tai väsymyksestä.
Yäk, angiina on kauhee! Mut eikö se suht äkkiä ala helpottaa, ku oot alkanu syödä lääkettä? Mut kipeenä ei oo pakko mitään, jos ei taho. Heh, en usko et Suomessa määrätään kovinkaan äkkiä niitä yskänlääkkeitä, millä pään saa sekasin ;)
 
Mä en tajunnu et tää palsta on tällanen, siis täällä on ihan älyttömiä riitoja ja siellä sun täällä nähtyä- juttua, haukuin tällaiset palstaäidit pystyyn. Hermo se menee keltä vaan. Mitä mieltä tästä?
 
"vieras"
Mee pois...me so jealous, so not fair... :) Mis päin Calia?
Älkää olko kateellisia - mä oon kateellinen teille! Just katsoin, että Suomessa on ihanan kylmä, lunta ja pimeää. Jouluvalot ja kynttilätkin on parempia siellä. :) Ja sieltä saa glögiä ja lanttulaatikkoa. Ja suklaakonvehteja.

Olen Kalifornian keskirannikolla pikkukaupungissa (eli täällä ei ole edes erikoiskauppoja, mistä saisi mitään! Ja joillain täälläpäin on aivan kammottavat, mauttomat, loistavat ja välkkyvät jouluvalot...)
 
Kolmas korppi harmaana
Mä en tajunnu et tää palsta on tällanen, siis täällä on ihan älyttömiä riitoja ja siellä sun täällä nähtyä- juttua, haukuin tällaiset palstaäidit pystyyn. Hermo se menee keltä vaan. Mitä mieltä tästä?
En tunne sun jutun taustoja, mutta yleisenä ilmiönä paheksun enkä käsitä. Hyvä väittely on aina paikallaan, mutta aivoton rääpiminen on uskomatonta energiantuhlausta ja täyttä idiotismia kuorrutettuna hysteerisellä itsekehulla, joka lopulta perustuu pelkoon: sanokaa kaikki, että minä teen oikein, kun teen niin kuin te kaikki muutkin...Ja keskustelussa kuin keskustelussa aina joku aivopieraisee "kukin tavallaan", oli kyse sitten fluorista tai väkivallasta...Argh, turhauttavaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
Kolmas korppi harmaana
[QUOTE="vieras";27743027]Älkää olko kateellisia - mä oon kateellinen teille! Just katsoin, että Suomessa on ihanan kylmä, lunta ja pimeää. Jouluvalot ja kynttilätkin on parempia siellä. :) Ja sieltä saa glögiä ja lanttulaatikkoa. Ja suklaakonvehteja.

Olen Kalifornian keskirannikolla pikkukaupungissa (eli täällä ei ole edes erikoiskauppoja, mistä saisi mitään! Ja joillain täälläpäin on aivan kammottavat, mauttomat, loistavat ja välkkyvät jouluvalot...)[/QUOTE]

No riippuu ihan mistä tykkää -- mä vaihdan kuuset palmuihin anytime! Oon kateellinen, ku kaipaan himaan, tosin se on etelämpänä suistomailla...*sigh* Ja näkisitte NOLAn jouluvalot :grin:
 
"vieras"
No riippuu ihan mistä tykkää -- mä vaihdan kuuset palmuihin anytime! Oon kateellinen, ku kaipaan himaan, tosin se on etelämpänä suistomailla...*sigh* Ja näkisitte NOLAn jouluvalot :grin:
:D

Minä kyllä viihdyn ihan hyvin täällä muulloin, mutta jouluna haluaisin kyllä olla Pohjoismaissa. Joulussa olen aina nimittäin pitänyt eniten siitä, että on pimeää ja on lunta.

Nyt mun pitää kyllä lähteä laittamaan jotain ruokaa, ennen kuin koko perhe kuolee nälkään. :) Hyvää yötä teille!
 
Professional Griefer
No voi seitan :D
Katsottiin vähän Homelandia ja äidyttiin keskustelemaan uskonnoista ja niiden sairaudesta.. ja vähän googlailtiin erilaisista haaraumista lisätietoja..

So.. anybody in a mood of chit-chat?
 
Kolmas korppi harmaana
Miksi sitä muuten roikkuu täällä eikä tee jotain järkevää, kuten siivoa, lue, kirjoita tai tee vatsakoukistuksia? Miksi ihminen luonnostaan harhautuu ja lusmuaa? Ei meidän luolamiesesi-isillä ollu kuulkaa varaa tällaseen ;)
 
Kolmas korppi harmaana
No vähän laiska. Oon nukkunu liikaa tänään. :p Nyt sit koitan siivota ja hössöttää tähän aikaan aamuyöstä. Käytätkö muuten nikkiäsi? Voinko lähettää sulle yv:n yhdestä jutusta jossain vaiheessa?
Harvemmin, ku pyrähtelen täällä yleensä niin lyhyitä aikoja kerrallaan. Voin koklaa, jos muistan salasanan, ku kerran on tärkeetä asiaa ja kauniisti pyydetään :)
 
kolmas korppi........mietin samaa ja sit mietin tänään sellasta et kun lentokentillä periaatteessa ei saa kuvata koska ne ovat strategisia kohteita niin entäs kaikki google mapsit ja muut, moi tytsi, säkö olit laihduttanut? jos niin, hyvä sinä!
 

Yhteistyössä