mie olen ollut kahtena jouluna raskaana & syönyt muutaman haarukallisen kaupan maksalaatikkoa, graavilohesta en edes pidä
urpo on tämä ihminen! kyse on sekä KAIKISTA graavatuista tuotteista että vakuumiin pakatuista lämminsavu ym. kaloistaurpo, se koskee vakuumipakattua graavilohta, ei tuoregraavattua. Sinä se et taida ymmärtää.
No minä voisin syödä kalastajalta suoraan hankittua kalaa itse graavattuna.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27735234:Mistähän sitä kalaa uskaltaa ostaa, jos ne tiskillekin avataan vakuumista?
Tästä vakuumitavaran dumppaamisesta tuoretiskiin on ollut jokunen uutinenkintiskiltä kannattaa kysyä onko tuoretta, yksinkertaista.
Juuri näin! ISO peesi!Alkuperäinen kirjoittaja palsta näyttää kyntensä;27735307:Täällä ne supermammat taas kiillottelee sädekehiään. Raskausaikana paasataan ruokavaliosta, kosmetiikasta ja päihteistä. Vauvan synnyttyä rintamaidon paremmuudesta ja korvikemaidon myrkyllisyydestä. Seuraavaksi kotona olon paremmuudesta verrattuna hoitoon laittamisesta. Tässä välissä tietty iänikuiset sose vs. sormiruokailu, perhepedit ja namien syönnit. Milloin äitiydestä tuli tälläistä suorittamista, ja tappelua paremmuudesta.
On eri asia jakaa tietoa asiallisesti, kuin syyttävällä sormella syyttää. Tästä keskustelusta on enemmän hyötyä, kun asiallisesti otetaan asia esille faktoja tuoden. Se, että syyllistetään, haukutaan ja toivotaan pahaa toisin toimiville ei mene mun kaaliin. Oikein hyvää mallia näytätte kasvaville lapsillenne siitä, miten keskustella.
Onneksi yksi listeriabakteeri ei aiheuta yhtikäs mitäänSinihomejuustossa voi olla listeria.
Kotona tehdyssä graavikalassa voi olla listeria.
Jokainen syö jos haluaa.