Gallup: Kuinka paljon säästössä rahaa ja ikä?

  • Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti
"minna"
Mulla oli 25-vuotiaana 10 000 ja 30-vuotiaana 17 000. Sitten jäin lasten kanssa kotiin muutamaksi vuodeksi ja nyt on enää 5000 jäljellä. Iso siivu meni kyl auton ostoon.
 
"vieras"
21v/0e...sitten kun hoitovapaa loppuu ja palaan töihin niin alan säästämään, kotihoidontuesta on vähän paha säästellä, ja ennen kh-tukea kerrytetyt säästöt on käytetty.
 
Goddes Hera harmaana
28v ja mun henk.koht säästötilillä on n. 300€, mikä musta on ihan jees koska oon kodinhoidontuella ja eletään tällä hetkellä tosi tiukasti ja tolle 30€ kuussa, jonka laitan sivuun olisi kyllä käyttöä. Oikeestaan ajattelin että noi ois ollu joulurahastoa, mutta oonkinnonnistunut niin hyvin nuukailemaan että ei tarvinnut noihin kajota :)
Miehellä on n. 10 000, vissiin. Ne on "eläkesäästöjä", mutta tiukanpaikan tullen nostettavissa.
 
Goddes Hera harmaana
28v ja mun henk.koht säästötilillä on n. 300€, mikä musta on ihan jees koska oon kodinhoidontuella ja eletään tällä hetkellä tosi tiukasti ja tolle 30€ kuussa, jonka laitan sivuun olisi kyllä käyttöä. Oikeestaan ajattelin että noi ois ollu joulurahastoa, mutta oonkinnonnistunut niin hyvin nuukailemaan että ei tarvinnut noihin kajota :)
Miehellä on n. 10 000, vissiin. Ne on "eläkesäästöjä", mutta tiukanpaikan tullen nostettavissa.
Siis kotihoidontuki... Voi prkl tätä ennakoivaa :)
 
"vieras"
Noin kymppitonni... se on plus/miinus aina vähän väliä, mutta tasaantuu tohon kymppiin. En ole säästäväinen ihmistyyppi, vaan tykkään käyttää rahaa, matkustella, ostella tavaroita jne. Toisaalta olen omasta mielestäni terveellä tavalla pelokas "huomiseen", että ei koskaan tiedä mitä tulee... työttömyys, lapsen sairastuminen, isompi autoremppa jne. Sen takia sopiva pelivara on oltava, siis oman mielenterveyden takia.

Ikää on 33v ja kympin säästössä on puolet ihan vaan tylsästi tilillä ja toinen puoli on sijoitettu.
 

Yhteistyössä