V
vidutttaaaa
Vieras
Kävin aamulla eräälle tuttavalle viemässä 3 isoa kassillista ehjiä lastenvaatteita.
Kyseinen ihminen vielä itse halusi ne ottamalla ottaa ja valitti kuinka ei ole nyt varaa uusiinkaan ja on tiukkaa,
ajattelin sitten että annan ne vaatteet käyttöön kun vien kirppikselle, meneepä
hyvään tarkoitukseenkin.
Nyt sitten tuttava kirjoitti faceen
(ollaan face kavereita vaikka muutoin ollaan ns. hyvän päivän tuttuja)
että kuinka minä kehtasin heille semmoista roskaa tuoda ja kiva nyt kun pitää varata kirppispöytä jotta pääsee niistä eroon.
Vaatteet ei tietenkään olleet uusia mutta 100% varmasti ehjiä ja siistejä,
eli ei mitään tahraisia.
Toki kulumaa oli mitä nyt yhdellä lapsella on tullut kun vaatteet uutena meille ostettu mutta ei nyt niin häiritsevästi sitä pesunukkaakan ollut.
Kai niiden olisi pitänyt olla jotakin merkkivaatetta eikä Lindexin tai H&M tavis vaatteita.
Siellä tämä ihminen nyt minua facessa haukkuu kuinka jotakin paskaisia kuluneita rytkyjä heille tuon ja vaikka heillä onkin tiukkaa ja ei rahaa niin ei he nyt mikään kaatopaikka ole.
Ymmärtäisin jos tosiaan olisi ne vaatteet olleen huonoja mutta muutamissakin kun oli jopa laput kiinne kun oli jääneet vaan käyttämättä ja tämä haukkuu minua kuinka
tuommosta heille kehtasin 3 pussillisen verran tuoda.
On se hienoa kun on oikea joulumieli.
Mieleni tekisi hakea vaatteet takaisin ja laittaa vaan itse ne myyntiin kirppikselle,
saisin edes vaivanpalkan.
Paras oli se kun laitoin heidän lapsilleen meidän lapsen vanhoja mutta ehjiä ja pestyjä lego (dubloja) joululahjaksi.
Oli tämä äiti avannut sen paketin ja haukkui senkin kuinka kehtaan jotakin vanhaa antaa lahjaksi :O
Niitä dubloja oli oikeasti aika iso kasa oli autoa ja pelkkää palikkaa,
joten kyllä harmittaa.
Kyseinen ihminen vielä itse halusi ne ottamalla ottaa ja valitti kuinka ei ole nyt varaa uusiinkaan ja on tiukkaa,
ajattelin sitten että annan ne vaatteet käyttöön kun vien kirppikselle, meneepä
hyvään tarkoitukseenkin.
Nyt sitten tuttava kirjoitti faceen
(ollaan face kavereita vaikka muutoin ollaan ns. hyvän päivän tuttuja)
että kuinka minä kehtasin heille semmoista roskaa tuoda ja kiva nyt kun pitää varata kirppispöytä jotta pääsee niistä eroon.
Vaatteet ei tietenkään olleet uusia mutta 100% varmasti ehjiä ja siistejä,
eli ei mitään tahraisia.
Toki kulumaa oli mitä nyt yhdellä lapsella on tullut kun vaatteet uutena meille ostettu mutta ei nyt niin häiritsevästi sitä pesunukkaakan ollut.
Kai niiden olisi pitänyt olla jotakin merkkivaatetta eikä Lindexin tai H&M tavis vaatteita.
Siellä tämä ihminen nyt minua facessa haukkuu kuinka jotakin paskaisia kuluneita rytkyjä heille tuon ja vaikka heillä onkin tiukkaa ja ei rahaa niin ei he nyt mikään kaatopaikka ole.
Ymmärtäisin jos tosiaan olisi ne vaatteet olleen huonoja mutta muutamissakin kun oli jopa laput kiinne kun oli jääneet vaan käyttämättä ja tämä haukkuu minua kuinka
tuommosta heille kehtasin 3 pussillisen verran tuoda.
On se hienoa kun on oikea joulumieli.
Mieleni tekisi hakea vaatteet takaisin ja laittaa vaan itse ne myyntiin kirppikselle,
saisin edes vaivanpalkan.
Paras oli se kun laitoin heidän lapsilleen meidän lapsen vanhoja mutta ehjiä ja pestyjä lego (dubloja) joululahjaksi.
Oli tämä äiti avannut sen paketin ja haukkui senkin kuinka kehtaan jotakin vanhaa antaa lahjaksi :O
Niitä dubloja oli oikeasti aika iso kasa oli autoa ja pelkkää palikkaa,
joten kyllä harmittaa.