Ohhoh, nyt on sit lähtenyt jo 11 kiloa lähtöpainosta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";27708386]Mua kiinnostais tietää mitä asioita ootte muuttanee että kilot on lähtenee?
Itellä 30 kg ylipainoa ja jotain tarttis tehdä...[/QUOTE]

Ite vähensin syömistä. Korkeintaan 1000 kaloria päivässä. Lähti 20 kiloa parissa kuukaudessa ja siinä on pysynyt.

Hieno homma :-)

Mulla on maailman huonoin itsekuri. Raskauksien aikana paino noussu aina 75kg ( olen 155cm pätkä ), ja synnytyksen jälkeen paino aina jämähtäny ~ 65kiloon. Esikoisen jälkeen olin vuoden tossa painossa, ja toisen vuoden laihdutin , enemmän ja vähemmän, mutta sain painoin 50kiloon.
Ja kah pentele, taas tulin raskaaks, samat painot, ja nyt on tosiaan jymähtäny tohon 65kiloon taas >:O
Nyt en edes yritä enää mitään ennen joulua ja uuttavuotta, mutta jos vuoden alussa ottas itseensä niskasta kiinni :)

Hienoa! :)

Itselläni viimeisin raskaus toimi näemmä painonpudottajana. :D Lähtöpaino neljänteen raskauteen oli 62kg ja kiitos loppuraskauden jatkuvan pahoinvoinnin raskauskiloja tuli vain 7 (aina ennen 15). Vauvan ollessa 2 viikkoa oltiin lähtöpainossa ja nyt kun tuo on 3 viikkoa on jo menty 2kg alle. Kahdeksaisen kiloa saisi vielä pudota, varmaan muutama lähtee näin itsestään ja jos nyt motivaatio riittäisi aktiivisempaan liikkumiseen kevään myötä voisi kesällä olla tyytyväinen itseensä. :)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Hienoa Tytsi ja kumppanit, onnea! Itse 163cm ja 54kg ja 40v. Raskaana ollessa tuli huimat 18 kg lisäpainoa. 8 kg jäi laitokselle ka loput 10kg karistin jättämällä KAIKEN ylimääräisen sokerin ja rasvan pois. Eli kaikki pullat, leivokset, karkit, kaakaot, limut, sokerin kahvista, mehut jne. Rasvoista taas kastikkeet, pekonit, voit leivältä jne jne. Kannattaa myös tehdä ruoat itse niin tietää mitä syö.

Mua vähän ärsyttää, kun viimeisen parin vuoden aikana olen vaihtanut pastan täysjyvään, syön vain harvoin vaaleaa leipää, välttelen jossain määrin lisäaineita, syön usein kasvisruokaa, juon paljon vähemmän limua nyt kuin ennen (korvaan kivennäisvedellä), syön paljon kalaa jne. ja silti olen vain lihonut sellaiset 7 kiloa! Syön kyllä herkkuja, mutta luulisi että noilla muilla muutoksilla olisi jotain vaikutusta.

Mutta ilmeisesti sitten syön huomaamatta herkkuja enemmän kuin ennen.

Ootko tytsi mittanauhaa käyttänyt? Mulla lähtenyt reisistä 10cm, vatsasta samanverran vaikkei vatsaa oo ikinä ollutkaan :D vy nyt 65cm

Painoa nyt 62,2kg siis

Oon tuo jolla lähtö oli 78,8kg

[QUOTE="jeps";27711769]Se on pakko nyt päättää, muuten tavoitetta siirtää aina vain alemmas ja alemmas. Sinulla ei varmaankaan ole enää yhtään ylipainoa.[/QUOTE]

Mulla tavoite oli 65kg mutta enhän mä siihen ollut tyytyinen ja nyt tavoite onkin sit 55kg :D

8,5 kg on kadonnut 'laihduttamatta'. Lopetin energiavajeen paikkaamisen iltaisin suklaalla(+muilla nopeilla hiilareilla), niin paino kääntyi laskuun. Mulla on huonot ruokailutottumukset, joita yritän nyt kunnostaa. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, suurin syy lihavuuteeni lienee se, että syön liian vähän. :D Eli kun ei päivällä syö tarpeeksi, illalla on nopean energianosteen kaipuu kova, ja helposti tulee sitä kaipuuta tyydytettyä sitten huonoilla hiilareilla.

En siis laihduta ts. ole millään laihdutuskuurilla, vaan pyrin löytämään kropalleni sopivat ruokailutavat. Teen painoseurantaa nähdäkseni, miten mikäkin kehoon vaikuttaa.

Yhteistyössä