Aaa, naamatAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27710078:silmällään, kännissä..
muoks, oisit naamat jos ois pää
Aaa, naamatAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27710078:silmällään, kännissä..
Siis, minä en pääse tuon lapsen pään sisälle kuten olen päässyt kolmen muun kanssa. Ei tepsi uhkaus, lahjonta, kiristys...järkipuhe joskus harvoin, mutta hän elää oman mielensä mukaan. Toki ei heilu väärissä porukoissa yömyöhään, oikeasti nämä kaksi nuorinta pysyvät siinä mielessä hyvin aisoissa, mutta kun sama mitä sanoo niin toinen vain hymyilee tai häipyy.niinpä. Samassa venessä jotakuinkin...
Vielä täällä keveähköjä hormoniheilahteluja, mutta lisää on tulossa...
haimallaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27710061:ole3en sen verran maksallaan että pian vie uniuuno mennessään. :xmas:
Mä hain tänään kaksi (!) pulloa valkkaria, toinen jouluruokailuun ja toinen uutta vuotta varten.Vieläkö Alkon pullon etiketeissä on numeroita. Ts.ennen joka juomalla oli tietty numero. Kossu oli 013, Sorbus 251...
Kuka tunnustaa käyvänsä Alkossa?
Hyyääh, juoppo! Ja jouluna vielä :OMä hain tänään kaksi (!) pulloa valkkaria, toinen jouluruokailuun ja toinen uutta vuotta varten.
Maailmaan ääntä sopii :hug:Saanko huutaa?? Okei, huudan kumminkin. Arrrrrghhhhh. |O
:ashamed: Mutta annan lapsille selvän joulun, en tarjoa heille. Yhdestä pullosta riittää noin 1,3 lasillista kun sen jakaa kolmelle päivälle.Hyyääh, juoppo! Ja jouluna vielä :O
Saanko huutaa?? Okei, huudan kumminkin. Arrrrrghhhhh. |O
Auts, tuttua. Tai vastaa jotenkin niin, ettei siitä saa otetta.Siis, minä en pääse tuon lapsen pään sisälle kuten olen päässyt kolmen muun kanssa. Ei tepsi uhkaus, lahjonta, kiristys...järkipuhe joskus harvoin, mutta hän elää oman mielensä mukaan. Toki ei heilu väärissä porukoissa yömyöhään, oikeasti nämä kaksi nuorinta pysyvät siinä mielessä hyvin aisoissa, mutta kun sama mitä sanoo niin toinen vain hymyilee tai häipyy.
:hug:Saanko huutaa?? Okei, huudan kumminkin. Arrrrrghhhhh. |O
Onneks lapset sentään selvinpäin :'(:ashamed: Mutta annan lapsille selvän joulun, en tarjoa heille. Yhdestä pullosta riittää noin 1,3 lasillista kun sen jakaa kolmelle päivälle.
Siis onnex oot nyt turvassa täällä MEIDÄN hyvässä seurassa!Kiitti. On sellainen hetki kun tuntuu että järki loppuu. Liikaa aikaa oman itsensä hyvässä seurassa.
:hug: nyt sä olet meidän seurassa.:hug:Kiitti. On sellainen hetki kun tuntuu että järki loppuu. Liikaa aikaa oman itsensä hyvässä seurassa.
Tai valehtelee "laitoitko uudet lakanat sänkyys" -"joo" ....eipä ollut laittanut..Auts, tuttua. Tai vastaa jotenkin niin, ettei siitä saa otetta.
" joo " tai jotain sen tapaista, vastaa kuten oletetaan vastaavan, mutta ei kuitenkaan tarkoita sitä...
Unohdin...Tai valehtelee "laitoitko uudet lakanat sänkyys" -"joo" ....eipä ollut laittanut..
Jep jep :xmas:Minttuviinaa raakana?
Nääh, normaali sanoisin. Ei kukkahattutäti eikä deeku. Kohtuus kaikessa ja järki kaikessa mukana.Mun lasteni nukahdettua voi kuulua jouluna(kin ) tsih....
paha, paha ihminen.
Kiitti, ja sorry purkaus. Mä olen ollut helvetillisessä pyörityksessä joka ei ole ohi vieläkään. Pitäisi kai olla tyytyväinen ettei päästä löytynyt kasvaimia ja tottakai olenkin. Mutta silti, nyt en jaksais ottaa vastaan pienempääkään diagnoosia.
Meillä kaikilla on sellaiset, me emme vain puhu niistä.Ooota hetki...
Napa check, Haju check, perse (vaik ei kummonen) check, Raoton (no niitä hitto vie piisaa), Tissit joo... check. vakokin on check.
Pitääks miun nyt mennä pois täältä?