Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

niinpä. Samassa venessä jotakuinkin...

Vielä täällä keveähköjä hormoniheilahteluja, mutta lisää on tulossa...
Siis, minä en pääse tuon lapsen pään sisälle kuten olen päässyt kolmen muun kanssa. Ei tepsi uhkaus, lahjonta, kiristys...järkipuhe joskus harvoin, mutta hän elää oman mielensä mukaan. Toki ei heilu väärissä porukoissa yömyöhään, oikeasti nämä kaksi nuorinta pysyvät siinä mielessä hyvin aisoissa, mutta kun sama mitä sanoo niin toinen vain hymyilee tai häipyy.

Siis, minä en pääse tuon lapsen pään sisälle kuten olen päässyt kolmen muun kanssa. Ei tepsi uhkaus, lahjonta, kiristys...järkipuhe joskus harvoin, mutta hän elää oman mielensä mukaan. Toki ei heilu väärissä porukoissa yömyöhään, oikeasti nämä kaksi nuorinta pysyvät siinä mielessä hyvin aisoissa, mutta kun sama mitä sanoo niin toinen vain hymyilee tai häipyy.
Auts, tuttua. Tai vastaa jotenkin niin, ettei siitä saa otetta.

" joo " tai jotain sen tapaista, vastaa kuten oletetaan vastaavan, mutta ei kuitenkaan tarkoita sitä...

:hug:

Kiitti, ja sorry purkaus. Mä olen ollut helvetillisessä pyörityksessä joka ei ole ohi vieläkään. Pitäisi kai olla tyytyväinen ettei päästä löytynyt kasvaimia ja tottakai olenkin. Mutta silti, nyt en jaksais ottaa vastaan pienempääkään diagnoosia.

Öö????:hug:

Muistathan että mun virtuaaliolkapäät on aika vahvat jos tunnet tarvetta puhua.

Yhteistyössä