Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

:hug:

Öö????:hug:

Muistathan että mun virtuaaliolkapäät on aika vahvat jos tunnet tarvetta puhua.
Pitkä tarina, ystävällemme M:lle kerran avauduin heikkona hetkenä kun oli sopivasti paikalla sopivaan aikaan. Muutoin oon pitänyt suuni supussa melko tarkkaan. Tänne uskallauduin (joskin poistin viestini) kun kukaan irl-tuttu ei varmaan osaa yhdistää. Olen kulkenut tutkimuksissa, seuraava etappi on neuronpoli tammikuussa. Saa nähdä.

Pitkä tarina, ystävällemme M:lle kerran avauduin heikkona hetkenä kun oli sopivasti paikalla sopivaan aikaan. Muutoin oon pitänyt suuni supussa melko tarkkaan. Tänne uskallauduin (joskin poistin viestini) kun kukaan irl-tuttu ei varmaan osaa yhdistää. Olen kulkenut tutkimuksissa, seuraava etappi on neuronpoli tammikuussa. Saa nähdä.

Ok. Mäkin olen nyt kuule täällä:D

ei vaan vitsinä tuo. Ja oikeasti, mistä onkin kyse niin..

:hug: ja voimia.

Oikeasti.

• Tykkää
Reactions: Anonyymi
:hug:

• Tykkää
Reactions: Anonyymi

Yhteistyössä