olin mukana satakunnansoudussa ja juomakyselyyn vastaus oli että "vlkoviiniä" riittää. |OEli valkoviinaa
Kuule peetön, valkoviini ei oo sama kuin "näkyy läpi"
olin mukana satakunnansoudussa ja juomakyselyyn vastaus oli että "vlkoviiniä" riittää. |OEli valkoviinaa
Kuule peetön, valkoviini ei oo sama kuin "näkyy läpi"
Jäger? Sun kaksonen taitaa sit olla mun pikkuveli. Jei, mää oonki sun ISOSISKO!viinakaksoset. Missä on mun jekkulikaksonen?
eli sä olet sitten kanssa prinsessa.:heart:Jäger? Sun kaksonen taitaa sit olla mun pikkuveli. Jei, mää oonki sun ISOSISKO!
Siis mää sanon vaan et IIIIIKK! :heart:eli sä olet sitten kanssa prinsessa.:heart:
päätön my dear, sun humalajutut on vielä vaikeeselkosempia ku sun selvä-jutut.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27710283:olin mukana satakunnansoudussa ja juomakyselyyn vastaus oli että "vlkoviiniä" riittää. |O
nyt ei pysty eikä kyknen vastaaman. laitata yybvewetätä' nikin vastaan huomenna. :xmas:päätön my dear, sun humalajutut on vielä vaikeeselkosempia ku sun selvä-jutut.
And that's saying much.
In the nicest possible way, of course :kiss:
Awwww sua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27710311:nyt ei pysty eikä kyknen vastaaman. laitata yybvewetätä' nikin vastaan huomenna. :xmas:
Eeii kai nyt sentään? Sun hyvyyden ketjussa moistaNej men... onko joku humlassa?
en myönnä!Nej men... onko joku humlassa?
Mei mitään myönnetä. Ei tashan myönnetä ni!!en myönnä!
mä ehkä olen viisas ja luen sen huomenna. Tai sitten voisin ilahduttaa perhettä ja lausua sitä ÄÄNEEN..Hei Ultris, kiitos btw.
Mullon jo melki viikon pyöriny päässä yks runo, paitti ei riittävästi et muistasin mikä se on. Mut äsken kun mainitsit englantilaisen runouden ni muistin et se oli tää
Easter, 1916 by William Butler Yeats : The Poetry Foundation
Irlantilainen tosin.
Samoin :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27710329:nyt menen.
hyvcät yöt yör ihan laikille. :heart:
Mä sitten odotan sitä vastausta:saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27710329:nyt menen.
hyvcät yöt yör ihan laikille. :heart:
Huomenna lausut, sittenku ne on hereillä ja osaa paremmin arvostaa. Tjtnmä ehkä olen viisas ja luen sen huomenna. Tai sitten voisin ilahduttaa perhettä ja lausua sitä ÄÄNEEN..
vittu. ettekö te runoja ymmärrä..
Nukkumatti kolkkaa teidät simultaanistiMulla on unitelepatia päättömän kanssa. Se meni nukkumaan.
Mäkin menen-
eri sänkyyn kuiteskin.:saint:
Hetken näytti siniseltä, nyt jo valoisampaa ja kehottaa siivoamiseen.Huomenta!
Jos joku ei ole nokkaansa vielä ulkoiluttanut, niin tiedoksi, että maailma näyttää juuri nyt SINISELTÄ. =)
Istuskelin karvakorvien kanssa hetken terassilla ja äimisteltiin elon ihmeitä.