The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No koska...... en mä varmaan julkisesti sitä viitti sanoa taidan laitella sulle yv:tä kohtalosta.

Ai, mä oon kuvitellut kohtalon semmoseksi ennalta määräytyneeksi jutuksi mikä tapahtuu vaikka itse tekis ja valitsis mitä, ja sitten kun se tapahtuu, niin voi kiitellä kohtaloa :D
Kohtalo on täyttä tuubaa.

On olemassa vain valintoja. Jotkut tehdään sinun puolesta, toisiin voit itse vaikuttaa. Se mitä elämässä tapahtuu, tapahtuu monasti ilman että koskaan pystyit vaikuttamaan siihen. Ihmisellä vaan on tämä mielikuvitus ja se on joillakin aika villi, se saa uskomaan siihen että ikäänkuin olisi joku suurempi suunnitelma.

On vain valintoja, hyviä väli-lopputuloksia ja huonoja, ihan lopussa sitten kuollaan ja toivottavasti tuli elettyä omasta mielestä hyvä elämä, siinä kohti kun moni tajuaa miten vähän ne muiden mielipiteet merkitsi, kun se oma fiilis elämästä on se mikä merkitsee.

Kohtalon käyttäminen syynä tai paremmin tekosyynä jonkun asian oikeutukseen tai jälkiviisauteen on aikalailla itsensä sumutusta.
 
kahvikirahvi
Kohtalo on täyttä tuubaa.

On olemassa vain valintoja. Jotkut tehdään sinun puolesta, toisiin voit itse vaikuttaa. Se mitä elämässä tapahtuu, tapahtuu monasti ilman että koskaan pystyit vaikuttamaan siihen. Ihmisellä vaan on tämä mielikuvitus ja se on joillakin aika villi, se saa uskomaan siihen että ikäänkuin olisi joku suurempi suunnitelma.

On vain valintoja, hyviä väli-lopputuloksia ja huonoja, ihan lopussa sitten kuollaan ja toivottavasti tuli elettyä omasta mielestä hyvä elämä, siinä kohti kun moni tajuaa miten vähän ne muiden mielipiteet merkitsi, kun se oma fiilis elämästä on se mikä merkitsee.

Kohtalon käyttäminen syynä tai paremmin tekosyynä jonkun asian oikeutukseen tai jälkiviisauteen on aikalailla itsensä sumutusta.
Sulla on tainnu olla pari väärää valintaa kun et yritä olla yhtään syvällinen vaikka me puhutaan sentään KOHTALOSTA :stick:
 
Valinnat on aina oikeita sillä hetkellä ja niillä tiedoilla ja taidoilla, joilla ne tehdään
JOskus vaan pitää olla ihmisellä nöyryyttä ottaa vastuu teoistaan ja muuttaa valintojaan, jos nykyiset valinnat tekee onnettomaksi ja saa voimaan pahoin.
 
..
Kohtalo on täyttä tuubaa.

On olemassa vain valintoja. Jotkut tehdään sinun puolesta, toisiin voit itse vaikuttaa. Se mitä elämässä tapahtuu, tapahtuu monasti ilman että koskaan pystyit vaikuttamaan siihen. Ihmisellä vaan on tämä mielikuvitus ja se on joillakin aika villi, se saa uskomaan siihen että ikäänkuin olisi joku suurempi suunnitelma.

On vain valintoja, hyviä väli-lopputuloksia ja huonoja, ihan lopussa sitten kuollaan ja toivottavasti tuli elettyä omasta mielestä hyvä elämä, siinä kohti kun moni tajuaa miten vähän ne muiden mielipiteet merkitsi, kun se oma fiilis elämästä on se mikä merkitsee.

Kohtalon käyttäminen syynä tai paremmin tekosyynä jonkun asian oikeutukseen tai jälkiviisauteen on aikalailla itsensä sumutusta.
Sinäkö sen elämän suuren arvotuksen olet löytänyt, kun noin reteesti kerrot mikä on totta ja mikä tarua.
Taitaa olla sulla turhan suuret luulot itsestäs. Pidät kai älykkäänä tuommosta väheksyvää huutelua muita kohtaan, mitä tunnut harrastavan.
 
Sinäkö sen elämän suuren arvotuksen olet löytänyt, kun noin reteesti kerrot mikä on totta ja mikä tarua.
Taitaa olla sulla turhan suuret luulot itsestäs. Pidät kai älykkäänä tuommosta väheksyvää huutelua muita kohtaan, mitä tunnut harrastavan.
Sinähän se väheksyt minua. Pidätkö itseäsi älykkäänä kun sen sijaan että uliset minulle olisit voinut vain kirjoittaa oman näkemyksesi asiasta?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja perseilijä;27704774:
Kyllä kaikki tietää millanen tosikko oot, säälittää tämä hymyhymiöiden laittaminen ja matelu jälkeenpäin, kun sua pelottaa että kukaan ei enää tykkää susta.
Jatka vaan tota linjaa, parasta viihdettä.
Voisitko viihtyä sitten ihan hiljaa, ja sormet poissa näppäimistöltä, kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja perseilijä;27704774:
Kyllä kaikki tietää millanen tosikko oot, säälittää tämä hymyhymiöiden laittaminen ja matelu jälkeenpäin, kun sua pelottaa että kukaan ei enää tykkää susta.
Jatka vaan tota linjaa, parasta viihdettä.
 
"..."
Sinähän se väheksyt minua. Pidätkö itseäsi älykkäänä kun sen sijaan että uliset minulle olisit voinut vain kirjoittaa oman näkemyksesi asiasta?
Kuule tuossa sun tekstissä oli ihan tarpeeksi kirjaimia tälle yölle. Niin muuten talitintti, jos käytät sitä rusinaa pääsi siällä, tiedät mun näkemykseni ihan lukemalla sen äskeisen kommenttini. Mutta eihän sitä toki voi vaatia teikäläisen tasoselta neropatilta.




Loistavaa viihdettä. :LOL:
 
[QUOTE="...";27704813]Kuule tuossa sun tekstissä oli ihan tarpeeksi kirjaimia tälle yölle. Niin muuten talitintti, jos käytät sitä rusinaa pääsi siällä, tiedät mun näkemykseni ihan lukemalla sen äskeisen kommenttini. Mutta eihän sitä toki voi vaatia teikäläisen tasoselta neropatilta.




Loistavaa viihdettä. :LOL:[/QUOTE]

Niin että myönnät ihan suoraan notta oli sinulle liian monimutkaista käsittää asiaa, joten minä olen "talitintti" jolla on "rusina" pään sisällä.

Eihän siinä :D Olen nyt kovin murskattu ja liiskattu, sinun mieletön verbaalinen voimasi on musertanut minut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä