Kohtalo on täyttä tuubaa.No koska...... en mä varmaan julkisesti sitä viitti sanoa taidan laitella sulle yv:tä kohtalosta.
Ai, mä oon kuvitellut kohtalon semmoseksi ennalta määräytyneeksi jutuksi mikä tapahtuu vaikka itse tekis ja valitsis mitä, ja sitten kun se tapahtuu, niin voi kiitellä kohtaloa
On olemassa vain valintoja. Jotkut tehdään sinun puolesta, toisiin voit itse vaikuttaa. Se mitä elämässä tapahtuu, tapahtuu monasti ilman että koskaan pystyit vaikuttamaan siihen. Ihmisellä vaan on tämä mielikuvitus ja se on joillakin aika villi, se saa uskomaan siihen että ikäänkuin olisi joku suurempi suunnitelma.
On vain valintoja, hyviä väli-lopputuloksia ja huonoja, ihan lopussa sitten kuollaan ja toivottavasti tuli elettyä omasta mielestä hyvä elämä, siinä kohti kun moni tajuaa miten vähän ne muiden mielipiteet merkitsi, kun se oma fiilis elämästä on se mikä merkitsee.
Kohtalon käyttäminen syynä tai paremmin tekosyynä jonkun asian oikeutukseen tai jälkiviisauteen on aikalailla itsensä sumutusta.