*ojentaa kättä että saadaan lyödä kättä päälle*Saat vaihtarina elamaa suurempaa draamaa ja yllattavia tilanteita koko sakillisen.
*ojentaa kättä että saadaan lyödä kättä päälle*Saat vaihtarina elamaa suurempaa draamaa ja yllattavia tilanteita koko sakillisen.
Kaupat tuli!*ojentaa kättä että saadaan lyödä kättä päälle*
:hug:Hmh. No ei sit. Mä meen kattoo töllöä ku mua ei huomata ollenkaa..
Älä ny mee :kiss: :hug: tääl on aika hiljaista vissiin nytHmh. No ei sit. Mä meen kattoo töllöä ku mua ei huomata ollenkaa..
Pieni iltakevennys, 6-v poikani sanoi että isona hän aikoo tulla lihaskimpuksi..
Nyt ei pysty. Tuli syötyä ähkyyn itsensä.Voisiko joku leikkia vaikka pizzataksia ja tuoda tanne jumalattoman kasan syotavaa ja litroittain kolaa? Josko kalorityrmays auttaisi...
Epareilua... Olisin syottanyt nuo kakrut uniahkyyn. Ja ihan laakintamielessa itsenikin. No, taytyy keksia jotain muuta sitten.Nyt ei pysty. Tuli syötyä ähkyyn itsensä.
Ryyppään tässä pepsiä kauhean kalori/hiilaripommin jäljiltä juustouunimakkaraa ja ranskalaisiaEpareilua... Olisin syottanyt nuo kakrut uniahkyyn. Ja ihan laakintamielessa itsenikin. No, taytyy keksia jotain muuta sitten.
No hoh. Poika Nro 1 olisi ollut mielissaan tuosta ateriasta. Me muut oisimme juoneet kolan.Ryyppään tässä pepsiä kauhean kalori/hiilaripommin jäljiltä juustouunimakkaraa ja ranskalaisia
No hoh. Poika Nro 1 olisi ollut mielissaan tuosta ateriasta. Me muut oisimme juoneet kolan.
:kiss: ujostellen:wave:
Toiset ei taas ole syönyt kahteen päivään juuri mitään ihmeellistä,no oma vikahan se tietysti on mut ei sitä jaksa mitään yhelle laittaa.Nyt ei pysty. Tuli syötyä ähkyyn itsensä.
pöh, tekosyitäToiset ei taas ole syönyt kahteen päivään juuri mitään ihmeellistä,no oma vikahan se tietysti on mut ei sitä jaksa mitään yhelle laittaa.
Laita koko porukalle tassa ketjussa!Toiset ei taas ole syönyt kahteen päivään juuri mitään ihmeellistä,no oma vikahan se tietysti on mut ei sitä jaksa mitään yhelle laittaa.
kuin myös, tentti kulutti yllättävän paljon energiaa, ressausta varmaan.=)
...vähän vätystää..
Täällä pojat haluaa palomieheksi, kaiveltiin varastojen laatikoita ja löyty vanha puku sieltä niin innostuivat asiastaPieni iltakevennys, 6-v poikani sanoi että isona hän aikoo tulla lihaskimpuksi..