Ketjun toinen sääntö?Elä yhtään yritä eritellä itseäs, täällähän sää roikut
Jokainen on niinkuin haluaa. Toiset pervoilee ja vitsailee, toiset ei. Niin kauan kun ketään ei mollata, haukuta jne aivan sama.
Ketjun toinen sääntö?Elä yhtään yritä eritellä itseäs, täällähän sää roikut
Jokainen on niinkuin haluaa. Toiset pervoilee ja vitsailee, toiset ei. Niin kauan kun ketään ei mollata, haukuta jne aivan sama.
Kyl sie "meihin" kuulut ku kerta täällä roikutMä en kuulu teihin mussukoihin mutta huomenta silti :wave:
En osaa kirjoittaa tuollaisia "hävyttömyyksiä"
Teiltä se sujuu ihan luonnostaan
Mutta kivahan se on ketjua lueskella ja välillä jotain juttua kirjoittaa
:hug: siekii herännyKyl sie "meihin" kuulut ku kerta täällä roikut
Enkä miekään mikään hävytön oo, ihan kiltisti osaan käyttäytyy..vähän kaksimielinen tosin myönnän välillä olevani..:saint:
Se nyt ei ole sääntö. Lähinnä toivomus.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27693570:Ketjun toinen sääntö?
Juuh :hug::hug: siekii heränny
Täällä on ainakin tosi lämmin ilma -6 astetta. Ootko sää minarissa ollu liikenteessä?Juuh :hug:
Olikin muuten yllättävän virkistävä kävely, vein kuopuksen hoitoon, reidet vaan kylmi kun en vissiin osaa pukeutua oikein.: /
No en ees ollu Ihan pitkät housut oli jalas, liian ohuet vissiin sit..ois pitäny kaivaa toppahousut varastosta.Täällä on ainakin tosi lämmin ilma -6 astetta. Ootko sää minarissa ollu liikenteessä?
Se on hyvä että olet kirjautunut, voit ainakin jälkikäteen korjailla tekstejäsiNo en ees ollu Ihan pitkät housut oli jalas, liian ohuet vissiin sit..ois pitäny kaivaa toppahousut varastosta.
En muuten osaa kirjottaa, onneks saan (yleensä) pahimmat mokat korjattua ennen ku painan lähetä-nappia Voisitte muuten luulla että humalassa jo aamusta mutku on kiire olevinaan kirjottaa ennen ku asiat unohtuu mitä piti "sanoa"=kirjottaa
:wave: kivaa päivää sinneMukavaa päivää kaikille, töihin lähteminen kutsuu kohta :wave:
Hyvää työpäivää sullekin! :wave:Mukavaa päivää kaikille, töihin lähteminen kutsuu kohta :wave:
:hug:Silmia kutittaa ja punoittaa... Ikavia nama aamut, kun joutuu heraamaan. Poika Nro 1 on yha kotona kipeana, minulla alkaa olla hermo loppu tallaisten mysteerisairauksien kanssa. ensin pari vuotta exan sairautta ja nyt tuon pojan huonovointisuutta...
Onneksi paasen itse tanaan laakariin! Ihan vain laakarintodistusta hakemaan omista krempoistani ja ihmettelemaan, mika kurkkuani riivaa.
Ja sitten saankin jatkaa siivoilua ja jarjestelya exan tavaroita pakkailen banaanilaatikoihin ja rakennan niista jonkin kivan installaation odottelemaan, etta hanella on jokin paikka, johon ne vieda.
Etta sellasta.
No sulla on ainakin ohjelmaa siellä. :hug: toivottavasti lapsen jutut selviää ja banaanilaatikot ei kaadu niskaan tähän laittas banaanin lastaajien laulun mutta kännyssä vähän hankalaa Harry Belafonte osaa...Silmia kutittaa ja punoittaa... Ikavia nama aamut, kun joutuu heraamaan. Poika Nro 1 on yha kotona kipeana, minulla alkaa olla hermo loppu tallaisten mysteerisairauksien kanssa. ensin pari vuotta exan sairautta ja nyt tuon pojan huonovointisuutta...
Onneksi paasen itse tanaan laakariin! Ihan vain laakarintodistusta hakemaan omista krempoistani ja ihmettelemaan, mika kurkkuani riivaa.
Ja sitten saankin jatkaa siivoilua ja jarjestelya exan tavaroita pakkailen banaanilaatikoihin ja rakennan niista jonkin kivan installaation odottelemaan, etta hanella on jokin paikka, johon ne vieda.
Etta sellasta.
mä autanNo sulla on ainakin ohjelmaa siellä. :hug: toivottavasti lapsen jutut selviää ja banaanilaatikot ei kaadu niskaan tähän laittas banaanin lastaajien laulun mutta kännyssä vähän hankalaa Harry Belafonte osaa...
Olin jopa kerran Belafonten keikalla! Mama ja Papa tarjosivat.No sulla on ainakin ohjelmaa siellä. :hug: toivottavasti lapsen jutut selviää ja banaanilaatikot ei kaadu niskaan tähän laittas banaanin lastaajien laulun mutta kännyssä vähän hankalaa Harry Belafonte osaa...
Mun mutsilla on ollut Paul Ankan nimmari kädessä \o/ ja se on nähnyt Louis Armstrongin myös!Olin jopa kerran Belafonten keikalla! Mama ja Papa tarjosivat.
Pitaisi saada taalla tosiaan sen skiljoona asiaa kuntoon, etta paasee tekemaan niita juttuja, joista nauttii ja joita minun kuuluukin tehda. Jokunen rumpu-tilauskin odottaa, mutta en pysty tekemaan niitakaan, jos joku roikkuu koko ajan nurkissa.
Ulko-ovi pitaa korjata, siis eristaa paremmin. Sekin on vain valiaikainen ratkaisu, ollut 15 vuotta. Taidan vetaista siihen paalle tuollaista jumppamattoa...
*halaa kauan ja tunteella*Mun mutsilla on ollut Paul Ankan nimmari kädessä \o/ ja se on nähnyt Louis Armstrongin myös!
Mä olen siis melkein kuuluisuus.
Miksi ennen tehtiin hyvää musiikkia ja nykyään on tämmöistä pelkkää jumputusta
Tosin siis onhan nykymusiikissakin hyvää mutta... sielu puuttuu
kiitos muru :heart: (tosin viisaudesta en menisi vannomaan, paitsi toki sinun suhteen )*halaa kauan ja tunteella*
Ihana mies! Olet. Ja viisas, kun olet samaa mielta kanssani.
Tästä biisistä tulee aina mieleen Beetlejuice-elokuva..mä autan
[video=youtube;PMigXnXMhQ4]https://www.youtube.com/watch?v=PMigXnXMhQ4[/video]
Saa saa, luvataan olla täällä myöhemminkinSaanko mie lähtee siivoomaan? :snotty: Kannattaa varmaan tarkistaa lämpö, ei tää oo normaalia...
laatuleffaTästä biisistä tulee aina mieleen Beetlejuice-elokuva..
Ainakin hassu jos ei muutalaatuleffa
No sitä se kyllä on Tulihan se katsottua ysärillä teininä.Ainakin hassu jos ei muuta