kahvikirahvi
Selviääköhän tämä koskaan.. Mut se varmaan tarkotti että yhtä ihania ja vapautuneita kun meOnko mitä:O
Selviääköhän tämä koskaan.. Mut se varmaan tarkotti että yhtä ihania ja vapautuneita kun meOnko mitä:O
:hug:*haukoti* mäki taidan tästä lähteä nukuksii, öitä murmelit
Ihan samalla tavalla epäilen miekin käyvän, omalla kohalla jos kävis et sukset menis pahasti ristiin tuon nykysen mörrimöykyn kans. Ei minuu kukaan muu kestäis..mä olen jokseenkin vakuuttunut että jos nyksä antais mulle lopputilin niin saisin pärjätä loppuelämäni ihan issekseen
aika vakavaa on jos autossa ei pysy litkut sisälläHuomenta
Tänään on pakko olla hyvä päivä ku nyt jo hymyilyttää KOhta töihin mutta eka kahvia, toivottavasti mun auto kestää ku eilen se rupes huutaa et auto ylikuumeni ku siellä oli joku jäähdytysneste loppu.. Huih!
Onnea :kiss: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27693476:Must on tullu viimme yönä 13 kerran täti :heart:
"Onx tää positiivinen, viivat ei oo ku sentin paxucet"
Kiitos! Kyllä nyt riittää jouluun alkuun synttäreitä. Neljä lasta alle kahden viikon sisälläOnnea :kiss: :hug:
Värikkäät? Onko niitä sellasiiki nykyää:O
Ai ku olis suolakurkkuja, ne on niin herkkuja
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27693476:Must on tullu viimme yönä 13 kerran täti :heart:
wou aikamoistaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27693483:Kiitos! Kyllä nyt riittää jouluun alkuun synttäreitä. Neljä lasta alle kahden viikon sisällä
Hyvää työpäivää Metikselle! :wave:wou aikamoista
Mä lähen töihin. Ihanaa päivää murut
Huomenta! :kiss:huamenta mussukat. koulu senkuin vähenee kun joulua kohti mennään.
Elä yhtään yritä eritellä itseäs, täällähän sää roikutMä en kuulu teihin mussukoihin mutta huomenta silti :wave:
En osaa kirjoittaa tuollaisia "hävyttömyyksiä"
Teiltä se sujuu ihan luonnostaan
Mutta kivahan se on ketjua lueskella ja välillä jotain juttua kirjoittaa
Näinhän tuo onElä yhtään yritä eritellä itseäs, täällähän sää roikut
Jokainen on niinkuin haluaa. Toiset pervoilee ja vitsailee, toiset ei. Niin kauan kun ketään ei mollata, haukuta jne aivan sama.