Kauniita unia:kiss:Mä taidan painella sängys...siis meen nukkuu hyvät yöt :kiss:
sano mun sanoneen, oot joÄlä ny kehtaa! Kraist seik!
Tässä tosiaan kyl pitäs alkaa miettimään varmaan että tehdäänkö lisää vai ei.
Oon kohta jo 33v:O Eikös ne väitä että 35v:n jälkeen riskit kasvaa tjtn.
Hyvää yötä :kiss:Mä taidan painella sängys...siis meen nukkuu hyvät yöt :kiss:
Hahaa, totta mul oli ekassa raskaudessa terveellinen himo, puurot seuraavassa sitte himoitsinkin jo vähän eri juttuja mut nyt meen, pusi pusi!No onhan se kieltämättä ihana, ja jäätelöökin juostais bensikseltä pitkin yötä jos sattuu tekemään mieli
:hug:Honey I'm home! :wave:
No se nähdään muutaman viikon päästä esittelenkö kusitikkua täälläsano mun sanoneen, oot jo
Ai ne pitää harjata teeveen edessä, tuleeko ne puhtaammas siinä:OJahas jos menis harjaan hampaita töllön eteen takas
"Onx tää positiivinen, viivat ei oo ku sentin paxucet"No se nähdään muutaman viikon päästä esittelenkö kusitikkua täällä
Vessassa on tylsä jynssääAi ne pitää harjata teeveen edessä, tuleeko ne puhtaammas siinä:O
*kaatuu ja jää kiimaisen lispetin alle jumiin*Tervetuloa kotiin! *hyökkää hajareisin syliin*
Mikään ei oo niin varmaa ku epävarma"Onx tää positiivinen, viivat ei oo ku sentin paxucet"
onko kaikki naiset nykyään ......*kaatuu ja jää kiimaisen lispetin alle jumiin*
Onx tää häpi feis ny nega vai posi?Mikään ei oo niin varmaa ku epävarma
näin...?onko kaikki naiset nykyään ......
Vessassa on tylsä jynkätä
Mikä? :O Onko se joku samantyylinen kun sillivika??Kauhee toi sumppikaulakas !!!
Eiku Tsuferaffi! Nih!Kauhee toi sumppikaulakas !!!
Onko mitä:Oonko kaikki naiset nykyään ......
Mikä? :O Onko se joku samantyylinen kun sillivika??
Aaaahaajaa! Liian nokkela oli kepsis mulle :ashamed:Eiku Tsuferaffi! Nih!
No ihan tylsää :/ Mut hyvää yötä jos uni tulee :kiss:Nymmää meen pötöttää jos nukkumasa osais tänne :wave: hyvät yöt