No siinäpä se,kun kaikilla oman ikäsillä ja vanhemilla miehillä on jo lapsia ei siinä paljon vaihtareita ole. Ja mitään nuorempia en ees halua,aina tuo kiinnostus ollu vanhempiin miehiin. Oikeesti en vois ku korkeintaan vuoden nuoremman kanssa olla ja niilläkin siis on jo ne lapset.En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.
Varmaan olisin itsekin tollanen "heivaa lapset, mä oon number one" lortto, jos rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Ja se on väärin.
Vannomatta paras mutta näin itsekin ajattelisin.En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.
Varmaan olisin itsekin tollanen "heivaa lapset, mä oon number one" lortto, jos rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Ja se on väärin.
:kiss::hug: toivotaan ettei näin hullusti kävisi
Yli 25 alle 35Minkä ikäinen tinkuliini on?
Ei ole pakko vastata jos et halua
Ihan lapsi viela...Yli 25 alle 35
Ihan lapsi viela...
Etkö voi kertoa hänelle?Minä tuun vaan surulliseksi kun taas rupes miettimään näitä:'( eikä tömppö:heart:tajuu:headwall:
Pittää lähteä tutimaan kun 6h päästä pitää jo herätä.
Ihanan rehellistä PeeGee!En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.
Minä oonki sanonu mutta kun ei se ole niin helppoa! ja aistin kyllä et jotain sekin minusta ajattelee mutta en tiedä tarkalleen mitä kun ei oikeen osaa kai pukea niitä sanoiksi. ja sanottakoon nyt vielä että olen kyllä sanonut/kysynyt onko kiinnostunut muttta ei ole kieltänyt asiaa joten...Mutta tän enpää en tästä oikeen halua avautuaEtkö voi kertoa hänelle?
Toivotaan että jotakin tuosta syntyisiMinä oonki sanonu mutta kun ei se ole niin helppoa! ja aistin kyllä et jotain sekin minusta ajattelee mutta en tiedä tarkalleen mitä kun ei oikeen osaa kai pukea niitä sanoiksi. ja sanottakoon nyt vielä että olen kyllä sanonut/kysynyt onko kiinnostunut muttta ei ole kieltänyt asiaa joten...Mutta tän enpää en tästä oikeen halua avautua
Sen näkee tulevaisuudessa....Toivotaan että jotakin tuosta syntyisi
Näinhän se onSen näkee tulevaisuudessa....
Mitäs Kepsis?:kiss:Sä olet tainnut erehtyä paikasta. Ei meitä kiinnosta sinun mielipide jos sen ainoa funktio on yrittää loukata ja miksi kuvittelet k e n e n k ä ä n haluavan sinulta yhtään m i t ä ä n.
Iltapalaa ja breaking badia, yö on jo piloilla nukkumisen suhteen niin sama katella sarjojaMitäs Kepsis?:kiss:
Iltapalaa ja breaking badia, yö on jo piloilla nukkumisen suhteen niin sama katella sarjoja
Voi voi:hug:VIIHDYTTÄKÄÄ MUA! No sleep.. katon täykkäreideb vikaa jaksoa ja tirauttelen siitä, että tää on oikeesti loppu. Miksi. Miksi en saa enää tietää, mitä Wisteria Lanen naiset tekee?!?!
Joo näin on täälläkin käynyPitäis varmaan kans syödä jotaki ja kahtella töllötintä, muut kuorsannu jo pitkään.
Uni tullu huonosti viimeaikoina, en tajuu.
There there on niitä muitakin sarjojaVIIHDYTTÄKÄÄ MUA! No sleep.. katon täykkäreideb vikaa jaksoa ja tirauttelen siitä, että tää on oikeesti loppu. Miksi. Miksi en saa enää tietää, mitä Wisteria Lanen naiset tekee?!?!