The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.

Varmaan olisin itsekin tollanen "heivaa lapset, mä oon number one" lortto, jos rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Ja se on väärin.
No siinäpä se,kun kaikilla oman ikäsillä ja vanhemilla miehillä on jo lapsia ei siinä paljon vaihtareita ole. Ja mitään nuorempia en ees halua,aina tuo kiinnostus ollu vanhempiin miehiin. Oikeesti en vois ku korkeintaan vuoden nuoremman kanssa olla ja niilläkin siis on jo ne lapset.
 
ketjun eka ap vieras
En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.

Varmaan olisin itsekin tollanen "heivaa lapset, mä oon number one" lortto, jos rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Ja se on väärin.
Vannomatta paras mutta näin itsekin ajattelisin.
 
"syöjätär"
multa ei irtoaisi edes hymyä noilla puujalkavitseillä. yrittäkää kovemmin palstacasanovat, niin saatte piparia ja torttua jouluna, tihihihihihihihihi...
 
En nyt jaksa lainailla viestejä, mutta Arieksen viestistä mietin, että en ikinä alkaisi tapailemaan lapsettomana miestä, jolla on lapsia. Tai jos mulla olis lapsia, en usko että haluaisin tapailla lapsetonta miestä. Jotenkin se maailma ja prioriteetit ei vaan kohtaa sellasissa tilanteissa, ja jos kohtaa niin se on todella harvinaista ja sillon voi puhua jo jostain kohtalosta.

Varmaan olisin itsekin tollanen "heivaa lapset, mä oon number one" lortto, jos rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Ja se on väärin.
Ihanan rehellistä PeeGee!



Jos olisin vapaa ja lapseton niin epäilen vahvasti että rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Jos saan lopputilin niin ottaisin miehen jolla on lapsia.
Hän ymmärtäisi varmasti paremmin että lapset tulevat poikkeuksetta AINA ensin.

Mun mielestä monista miehistä kasvaa aikuisia vasta kun ovat saaneet lapsia:)
 
Etkö voi kertoa hänelle?
Minä oonki sanonu mutta kun ei se ole niin helppoa! ja aistin kyllä et jotain sekin minusta ajattelee mutta en tiedä tarkalleen mitä kun ei oikeen osaa kai pukea niitä sanoiksi. ja sanottakoon nyt vielä että olen kyllä sanonut/kysynyt onko kiinnostunut muttta ei ole kieltänyt asiaa joten...Mutta tän enpää en tästä oikeen halua avautua:)
 
ketjun eka ap vieras
Minä oonki sanonu mutta kun ei se ole niin helppoa! ja aistin kyllä et jotain sekin minusta ajattelee mutta en tiedä tarkalleen mitä kun ei oikeen osaa kai pukea niitä sanoiksi. ja sanottakoon nyt vielä että olen kyllä sanonut/kysynyt onko kiinnostunut muttta ei ole kieltänyt asiaa joten...Mutta tän enpää en tästä oikeen halua avautua:)
Toivotaan että jotakin tuosta syntyisi :)
 
[QUOTE="syöjätär";27693054]multa ei irtoaisi edes hymyä noilla puujalkavitseillä. yrittäkää kovemmin palstacasanovat, niin saatte piparia ja torttua jouluna, tihihihihihihihihi...[/QUOTE]

Sä olet tainnut erehtyä paikasta. Ei meitä kiinnosta sinun mielipide jos sen ainoa funktio on yrittää loukata ja miksi kuvittelet k e n e n k ä ä n haluavan sinulta yhtään m i t ä ä n.
 
Professional Griefer
VIIHDYTTÄKÄÄ MUA! No sleep.. katon täykkäreideb vikaa jaksoa ja tirauttelen siitä, että tää on oikeesti loppu. Miksi. Miksi en saa enää tietää, mitä Wisteria Lanen naiset tekee?!?!
 
VIIHDYTTÄKÄÄ MUA! No sleep.. katon täykkäreideb vikaa jaksoa ja tirauttelen siitä, että tää on oikeesti loppu. Miksi. Miksi en saa enää tietää, mitä Wisteria Lanen naiset tekee?!?!
Voi voi:hug:

Ihme kyllä en oo oikein viihteellisellä tuulella tänä iltana. (ekakerta:D)

Taidan painella kohta töllöttimen ääreen ja syön kurkkua, ettei vaan tule täällä vakavia juteltua:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä