The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Mitä töllöstä tulee? Äh, mun pitää olla jo 5h päästä ylhäällä. Ei saatana ku pillitän täällä Karen mcCluskeyn kuolemaa, Julien vauvan syntymistä ja koko sarjan loppua.
 
Sangria
Voi ku mullaki olis jotaki namenoita:D Eikä oo ee kapriksia prkl!
Turkinpippurit maistuis!! Oon viimeks syöny niit skidinä:D

Joulun jälkeen sitte jumpataa:D:D
mulle ku antaa noit pippureita ni vetäsen kaikki sitte kerralla :D ei pysty lopettaa, ihan ylihyviä varsinkin ne värikkäät :p nyt vois kyl jonkun leipäsen vetästä, vatsa pitää kauheeta mekkalaa kun enole syöny mitään järkevää tänään :D

joo, jumppaillut on kyl jääny ihan liian vähille, itsekuri vielki seikkailee jossain :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
mulle ku antaa noit pippureita ni vetäsen kaikki sitte kerralla :D ei pysty lopettaa, ihan ylihyviä varsinkin ne värikkäät :p nyt vois kyl jonkun leipäsen vetästä, vatsa pitää kauheeta mekkalaa kun enole syöny mitään järkevää tänään :D

joo, jumppaillut on kyl jääny ihan liian vähille, itsekuri vielki seikkailee jossain :D
Värikkäät? Onko niitä sellasiiki nykyää:O

Ai ku olis suolakurkkuja, ne on niin herkkuja:p
 
[QUOTE="vieras";27693245]Kiihottaako?[/QUOTE]



Lähetäs viestiä sinne teidän perskärpäslandiaan että pistää tulemaan sellasen mullekin:rolleyes:
 
ollaan lähes samiksii :D33veet

kylhän sää viel ehit hyvin, hitaasti ne riskit nousee. Nou hätä :D
Niin, ja kun olen mieleltäni siinä 18-20 ni eiks sekin alenna sitä riskiprosenttia huomattavasti:D

On kyl kieltämättä käyny mielessä etä jospas vielä yksi, täs yhen kaverin kans oli siitä juttua ja melkein sai mut ylipuhuttua:rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä