no ei tästäkään olis paljoa väri muuttunutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690538:Kiitti, mut mä juon ihan mustana, hiukan kirkasta lorautan joukkoon
no ei tästäkään olis paljoa väri muuttunutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690538:Kiitti, mut mä juon ihan mustana, hiukan kirkasta lorautan joukkoon
Pitäisköhän sun vaihtaa tuo liian pieni pipo sellaseen sopivaan, nii ei kiristäs nii paljoei vitsi sä oot ärsyttävä silloin kun luulet olevasi hauska
Mä oon kyl aika vaativa ja pitäs olla tota kolmen tähdenno ei tästäkään olis paljoa väri muuttunut
Kirjat on hyviä lahjojaMeil on toi lapsi kova poika lukemaan. Tai eihän se viel lue, mut kattelee kirjoja ja sepostaa samalla kovaan ääneen mitä niissä kirjoissa tapahtuu. Tossa vähän aikaa sitten sen lemppari iltasatukirja oli sienikirja. Jouduin lukemaan sitä monena iltana. Pitäs itellänikin olla sen takia jo melko hyvä sienitietämys .
samaa mieltä mut ei löytyny tähän hätään kuvaa ***jallustaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690558:Mä oon kyl aika vaativa ja pitäs olla tota kolmen tähden
eikä se tuo piparikaan ole liian väkevää ihan paljaaltaankaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690538:Kiitti, mut mä juon ihan mustana, hiukan kirkasta lorautan joukkoon
Jos on mirri talossa niin piparissa voi olla karvoja.eikä se tuo piparikaan ole liian väkevää ihan paljaaltaankaan
Riippuu piparistaeikä se tuo piparikaan ole liian väkevää ihan paljaaltaankaan
Ei meil oo mirrii, eikä kyl karvojakaan...Jos on mirri talossa niin piparissa voi olla karvoja.
no ne ei tämmöstä varttuneempaa jantteria haittaaJos on mirri talossa niin piparissa voi olla karvoja.
Eat pussy.OOooooooOOOOOOoooooOOOOooo nälääääkäääääääääää
Samoin ja mun pitäis lähtee vielä tänään kaupoille :OOOooooooOOOOOOoooooOOOOooo nälääääkäääääääääää
No tottakai, mä oon helppo. Multa kannattaa kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27690789:Samoin ja mun pitäis lähtee vielä tänään kaupoille :O
Saanks pitää vapaa päivän kaikista pakollisista jutuista? Vois veri kiertää paremmin tuolla pääkopassakin
aikuinniimitäsämeinaatnainenhäh?Voi tsiisus jätkät, mikä teit nykyää vaivaa ku ootte kaikki nii outoja
Oih, heti luistelee ku jalka terve:heart:*intoilee*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690797:Jaahas mä lähden ruokkimaa lapsia ja terotuttaa luistimia
Vidduiletsäävai:kiss:aikuinniimitäsämeinaatnainenhäh?