The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla sama, siis et oon ostanu pojalle kaikkea kivaa ja mahtavaa nähä sit kun se availee niitä paketteja :). Muutoinkin ootan kyl innolla et vois vaan pötkötellä laiskana ja lukea jotain romaania ja syöpötellä :D
Mitä kaikkee oot ostanu? Mulla on paketissa puisia nalle puh-rakenuspalikoita, Brion hella, leikkiastioita ja jotain muuta mitä en muista. Ens viikolla haetaan uudet rattaatkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:) ja Lispetti
Mitä kaikkee oot ostanu? Mulla on paketissa puisia nalle puh-rakenuspalikoita, Brion hella, leikkiastioita ja jotain muuta mitä en muista. Ens viikolla haetaan uudet rattaatkin :D
Oon hommannu pari kirjaa, Make-kuljetusrekan, reittilentokoneen, maapallolampun jossa eläimiä ja pomppivan pupun. Mä en kans muista oliks jotain muuta viel. Ainakin toisen kirjan vois säästää synttärilahjaks.
 
kahvikirahvi
Oon hommannu pari kirjaa, Make-kuljetusrekan, reittilentokoneen, maapallolampun jossa eläimiä ja pomppivan pupun. Mä en kans muista oliks jotain muuta viel. Ainakin toisen kirjan vois säästää synttärilahjaks.
Hitsi, mäkin hankin hetki sitten sille yhden kirjan mut ei tullu mieleen et sen olis voinu säästää jouluksi. Semmosen eläinkirjan missä on niitä karvatupsuja :D
 
Hitsi, mäkin hankin hetki sitten sille yhden kirjan mut ei tullu mieleen et sen olis voinu säästää jouluksi. Semmosen eläinkirjan missä on niitä karvatupsuja :D
:D Meil on toi lapsi kova poika lukemaan. Tai eihän se viel lue, mut kattelee kirjoja ja sepostaa samalla kovaan ääneen mitä niissä kirjoissa tapahtuu. Tossa vähän aikaa sitten sen lemppari iltasatukirja oli sienikirja. Jouduin lukemaan sitä monena iltana. Pitäs itellänikin olla sen takia jo melko hyvä sienitietämys :D.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä