näin kuvan mutta isnöörille olis pitänyt olla mittakaava
tai sulla on vaan pieni pöytä :stick:
näin kuvan mutta isnöörille olis pitänyt olla mittakaava
tai sulla on vaan pieni pöytä :stick:
Mitä kaikkee oot ostanu? Mulla on paketissa puisia nalle puh-rakenuspalikoita, Brion hella, leikkiastioita ja jotain muuta mitä en muista. Ens viikolla haetaan uudet rattaatkinMulla sama, siis et oon ostanu pojalle kaikkea kivaa ja mahtavaa nähä sit kun se availee niitä paketteja . Muutoinkin ootan kyl innolla et vois vaan pötkötellä laiskana ja lukea jotain romaania ja syöpötellä
Mää olen joskus pystyny tehdä sitä koko päivän, enkä ees sammunu!! Siinä meni kaikki lepso dvd:t mitä omistan, ja puolet redtuben lepsotarjonnastaMeikä keksi eilen ratkasun uniongelmiin, runkkaa itsensä tainnoksiin.
Onpa paha .niimpä, mopojen tehoistakin pitää puhua kilowateissa eikä niissä vanhanaikaisissa xxxvoimissa
Eikös kilowatti oo 1,36 heboo. So kaameeta että tolleen käännellään ja väännellään, eiks voi vaan höpätä polleista:kieh:Onpa paha .
No en mää tiedä miten se käytännössä onnistuu, mutta ajatuksena se ainakin kuulostaa hienolta.Mää olen joskus pystyny tehdä sitä koko päivän, enkä ees sammunu!! Siinä meni kaikki lepso dvd:t mitä omistan, ja puolet redtuben lepsotarjonnasta
Oon hommannu pari kirjaa, Make-kuljetusrekan, reittilentokoneen, maapallolampun jossa eläimiä ja pomppivan pupun. Mä en kans muista oliks jotain muuta viel. Ainakin toisen kirjan vois säästää synttärilahjaks.Mitä kaikkee oot ostanu? Mulla on paketissa puisia nalle puh-rakenuspalikoita, Brion hella, leikkiastioita ja jotain muuta mitä en muista. Ens viikolla haetaan uudet rattaatkin
saattaa aika herkästikin löytyäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690491:Päivää!
Saiskohan täältä itapäiväkahviseuraa?
:ashamed: Mina olen kylla kerran nukahtanut suu taynna...toi kahvikirahvin unikonsti vois tepsiä meikäläiseen, on siinä ja siinä etten nukahda satulaan kun olen saanut tekoseni tehtyä
Jos keität kahvit. Mulla unohtui juomatta pannuun.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690491:Päivää!
Saiskohan täältä itapäiväkahviseuraa?
Hitsi, mäkin hankin hetki sitten sille yhden kirjan mut ei tullu mieleen et sen olis voinu säästää jouluksi. Semmosen eläinkirjan missä on niitä karvatupsujaOon hommannu pari kirjaa, Make-kuljetusrekan, reittilentokoneen, maapallolampun jossa eläimiä ja pomppivan pupun. Mä en kans muista oliks jotain muuta viel. Ainakin toisen kirjan vois säästää synttärilahjaks.
eikä ole haitaksi jos ATM tarjoo myös piparitJos keität kahvit...
No kahvia löytys, mut jotain hyvää kyytipojaksi kiitos..saattaa aika herkästikin löytyä
mitä laitetaan?
Just keittelin melkee pannullisen *ojentaa*Jos keität kahvit. Mulla unohtui juomatta pannuun.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690517:No kahvia ja piparia löytys, mut jotain hyvää kyytipojaksi kiitos..
Piparia saattas löytyä, muttei sitä ihan kaikille taida riittää...eikä ole haitaksi jos ATM tarjoo myös piparit
mulle kyllä kelpaa ihan pienempikin pipariAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27690527:Piparia saattas löytyä, muttei sitä ihan kaikille taida riittää...
Kiitti, mut mä juon ihan mustana, hiukan kirkasta lorautan joukkoonno jos mä tuon kahvikermat?
ei vitsi sä oot ärsyttävä silloin kun luulet olevasi hauskano jos mä tuon kahvikermat?
Nooo sittemulle kyllä kelpaa ihan pienempikin pipari
Meil on toi lapsi kova poika lukemaan. Tai eihän se viel lue, mut kattelee kirjoja ja sepostaa samalla kovaan ääneen mitä niissä kirjoissa tapahtuu. Tossa vähän aikaa sitten sen lemppari iltasatukirja oli sienikirja. Jouduin lukemaan sitä monena iltana. Pitäs itellänikin olla sen takia jo melko hyvä sienitietämys .Hitsi, mäkin hankin hetki sitten sille yhden kirjan mut ei tullu mieleen et sen olis voinu säästää jouluksi. Semmosen eläinkirjan missä on niitä karvatupsuja