ketjun eka ap vieras
Juu, näköjään niitä on monenlaisia. Katsoin kuvahaullamun näkemät on olleet sellasia hyväsen sikaarin kokoisia teräksenvärisiä vempeleitä
Juu, näköjään niitä on monenlaisia. Katsoin kuvahaullamun näkemät on olleet sellasia hyväsen sikaarin kokoisia teräksenvärisiä vempeleitä
onhan niitä piippuinakin, dildon näköisiä, tupakan näköisiä, sikarin kokoisia niinkuin snaottiinkinJuu, näköjään niitä on monenlaisia. Katsoin kuvahaulla
Every now and then..Mietin kyl kaksi kertaa uskaltaako heittää muiskun :xmas:
tiukassa onEvery now and then..
Kyllä sä sen ennemmin tai myöhemmin huomaat testaamattakinMua yököttää ja en edes muista millon olisi ollut menkat. Silti oon nössö enkä uskalla testata koska ei me neljättä olla suunniteltu..:xmas:
Rintakarvat ja kaikki!Joulun yöasu..
tuohon kun pukeutuu niin ei saletisti tartte alkaa aivan heti nukkumaan :heat:Joulun yöasu..
Tai tyopi?tuohon kun pukeutuu niin ei saletisti tartte alkaa aivan heti nukkumaan :heat:
Lilithin haaremissa olevien naisten virallinen yöpi?
:hug: mulla on täällä kans kaks nuorimmaista aivan villissä, yritin jopa syöttää ne aivan sippiinNyt on (vaihteeksi) hermo rikki kersojen kanssa... Piti tulla makkaripakolaiseksi rauhoittumaan. Kummasti sita aina unohtaa, kuinka hankalaa joskus voi olla ja kun taas kaikki potkuttaa vastaan, on vilpittoman yllattynyt, etta elama voi tallaistakin tehda.
Elakoon dementia!
Milläs sua nyt motivois. Sillä että tenttien jälkeen on joululomaAntakaa mulle motivaatiota...vielä kolme tenttiä ennen joululomaa...|O
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27686489:Mää poltan ton paskakasan! |O
Vituttaa niinku pientä sikaa.:headwall:
Mää ostan itelleni vittuillakseni räksän,sen ainaki saa kuntoon tosta noin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27686489:Mää poltan ton paskakasan! |O
Vituttaa niinku pientä sikaa.:headwall:
Mää ostan itelleni vittuillakseni räksän,sen ainaki saa kuntoon tosta noin vaan.
Niin kai. Höh, ei millään jaksaisi edes ajatella koko lukemista |OMilläs sua nyt motivois. Sillä että tenttien jälkeen on joululoma
L-O-M-A
tentteihinkö piti lukeakin, on päässyt lipsumaan mielestäNiin kai. Höh, ei millään jaksaisi edes ajatella koko lukemista |O
Hitto ku poika just myi crossinsa,äiree ois ny voinu sitä lainatateretulemast mopoilijoiden sakkiin
Ainakin mun pitää lukeatentteihinkö piti lukeakin, on päässyt lipsumaan mielestä
aika kultaa muistot