The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683469:
En tarpeeksi,mut eikö mulla oo aikaa lukee sitä odotellessa :rolleyes:
:kiss: sulonen nainen :D

no pääpointit on se että halvinta ei osteta jos on tarkoitus oikeasti tupakkaa vähentää, jos leluksi hommaat sit se on ihan sama mitä tilaat.

nikotiiniä siihen EI saa suomesta, koska suomessa ei saa myydä nikotiiniä erillisesti yksityishenkilöille. ETA alueelta saa tilata 3 kk annoksen niksanesteitä kerralla maksimissaan, se mitä se tarkoittaa on taas tulkinnanvaraista ja siitä kiinni onko tullissa menkkaränkkäpäivät. Mutta turvallista on ainakin 120 milliä niksaa tilailla.

Eli periaatteessa EU-maista saapi tilailla niksoja. Englanti on yksi suosittu maa mistä tilataan.

Mutta kaikki missä ei ole niksaa, osat, makunesteet jne voi tilata esimerkiksi puff.fi sivustolta. Täysin suomalainen sivu.
 
:kiss: sulonen nainen :D

no pääpointit on se että halvinta ei osteta jos on tarkoitus oikeasti tupakkaa vähentää, jos leluksi hommaat sit se on ihan sama mitä tilaat.

nikotiiniä siihen EI saa suomesta, koska suomessa ei saa myydä nikotiiniä erillisesti yksityishenkilöille. ETA alueelta saa tilata 3 kk annoksen niksanesteitä kerralla maksimissaan, se mitä se tarkoittaa on taas tulkinnanvaraista ja siitä kiinni onko tullissa menkkaränkkäpäivät. Mutta turvallista on ainakin 120 milliä niksaa tilailla.

Eli periaatteessa EU-maista saapi tilailla niksoja. Englanti on yksi suosittu maa mistä tilataan.

Mutta kaikki missä ei ole niksaa, osat, makunesteet jne voi tilata esimerkiksi puff.fi sivustolta. Täysin suomalainen sivu.
Just noita sivustoja kattelinkin. :D

Kyllä mä ajattelin kattella itelle semmosen millä kans tekee jotakin,leluja mulla on jo ihan tarpeeks kaapissa :rolleyes:

Tässähän menee ihan sikana aikaa,ku kattelee nuo kaikki läpitte :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683535:
Just noita sivustoja kattelinkin. :D

Kyllä mä ajattelin kattella itelle semmosen millä kans tekee jotakin,leluja mulla on jo ihan tarpeeks kaapissa :rolleyes:
mäkin ruukaan aina sanoa että olipa homma mikä hyvänsä niin sitä ei vaikuta tylsillä työkaluilla alkaa väkertämään


tulee vaan vahinkoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683535:
Just noita sivustoja kattelinkin. :D

Kyllä mä ajattelin kattella itelle semmosen millä kans tekee jotakin,leluja mulla on jo ihan tarpeeks kaapissa :rolleyes:
Tässähän saa jo heti aamusta kivoja mielikuvia:rolleyes::p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683535:
Just noita sivustoja kattelinkin. :D

Kyllä mä ajattelin kattella itelle semmosen millä kans tekee jotakin,leluja mulla on jo ihan tarpeeks kaapissa :rolleyes:

Tässähän menee ihan sikana aikaa,ku kattelee nuo kaikki läpitte :D
Juu aikaa menee :D

Mä en ny löydä sitä höyryttelijän käsikirjaa mistään minkä lispetille linkkasi, perhana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä