Hmmm...kannattaakohan mun sitte edes kokeilla Ettei tuu sit sellasta "Oho.." fiilistäEi se niin simppeliä ole siihen pitää perehtyä kyllä ihan hyvin ei siitä muuten ole välttis kunnon hyötyä
Hmmm...kannattaakohan mun sitte edes kokeilla Ettei tuu sit sellasta "Oho.." fiilistäEi se niin simppeliä ole siihen pitää perehtyä kyllä ihan hyvin ei siitä muuten ole välttis kunnon hyötyä
eipä taida olla mahdolllista niinkauan kuin harmaana voi kirjottaaJoku tsydeemi noihin valejuttuihin kyl pitäs kekkailla!
Sähkötupakka keskustelualue | e-Savuke.com - EtusivuAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683330:Hmmm...kannattaakohan mun sitte edes kokeilla Ettei tuu sit sellasta "Oho.." fiilistä
Tottakai! Mä pistin kans tilaukseen! Kyllä siellä sivulla minkä Kepsis linkkas oli hianosti tietoa. Jäähän siinä tuhannet pahat aineet imemättä, hyvä on hyöty.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683330:Hmmm...kannattaakohan mun sitte edes kokeilla Ettei tuu sit sellasta "Oho.." fiilistä
no se on sit jo vähän sama kuin miettis että miten kahvista pääsee eroon...Tottakai! Mä pistin kans tilaukseen! Kyllä siellä sivulla minkä Kepsis linkkas oli hianosti tietoa. Jäähän siinä tuhannet pahat aineet imemättä, hyvä on hyöty.
Sitä en tiedä pääseekö siitä sähkökessusta sitten sen paremmin eroon kun tavallisesta.
Mjoo, olihan tuossa helsingissä tuommoinen lekurien miittinki niin siellä myönsi jo suomalaiset lekurit että ei se uloshengitetty höyry ole mitenkään päin vaarallista sähkötupakassa.duunikaveri vaihtoi tavallisen tupakin sähkötupakki ja näyttää olevan ihan vakuuttynut että se pienempi paha kuin oikea tupakki
polttaa mm. työhuoneessaan eikä me muut olla hoksattu mitään ennenkuin hän itse tunnusti
Ja epaortodoksisesti on jossain funtsattu, etta tupakan vaarallisin osa on kloorivalkaistu paperi, jota joutuu vetamaan keuhkoihinsa.Mjoo, olihan tuossa helsingissä tuommoinen lekurien miittinki niin siellä myönsi jo suomalaiset lekurit että ei se uloshengitetty höyry ole mitenkään päin vaarallista sähkötupakassa.
rukiiista tehty olut suodatettuna munuaisten läpitten?
Onhan niistä tutkimuksia vaikka millaisia. Onneksi ei tarvitse miettiä enää tupakan ikäviä puolia millään tavalla.Ja epaortodoksisesti on jossain funtsattu, etta tupakan vaarallisin osa on kloorivalkaistu paperi, jota joutuu vetamaan keuhkoihinsa.
rukiiista tehty olut suodatettuna munuaisten läpitten?
Niinpa. Ja tutkimustuloksia voi lukea monella tavalla.Onhan niistä tutkimuksia vaikka millaisia. Onneksi ei tarvitse miettiä enää tupakan ikäviä puolia millään tavalla.
niimpä, kun me ei oikeestaan haluta tupakkia eikä viljaa eikä halpaa paperia eikä palmuöljyä eikä ......Silti ei ole oikein, etta tupakkaviljelmien alta raivataan metsaa.
No kai mää sit pistän tilaukseen.Mjoo, olihan tuossa helsingissä tuommoinen lekurien miittinki niin siellä myönsi jo suomalaiset lekurit että ei se uloshengitetty höyry ole mitenkään päin vaarallista sähkötupakassa.
Eika ainakaan soijaa! :saint:niimpä, kun me ei oikeestaan haluta tupakkia eikä viljaa eikä halpaa paperia eikä palmuöljyä eikä ...
kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanssejaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683423:No kai mää sit pistän tilaukseen.
Amen talle!kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantansseja
ja ommaa siskua
Tiedätkö mikä minusta on surkuhupaisinta luonnon tuhoamista.Niinpa. Ja tutkimustuloksia voi lukea monella tavalla.
Silti ei ole oikein, etta tupakkaviljelmien alta raivataan metsaa.
ai sä luit jo asiasta ? mahoton nainenAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683423:No kai mää sit pistän tilaukseen.
kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantansseja
ja ommaa siskua
kaikista hulluinta on ruskeat suodatinpussit, nehän tehdään värjäämällä valkeistaTiedätkö mikä minusta on surkuhupaisinta luonnon tuhoamista.
Valkaistut suodatinpussit.
Siis KUKA tarvitsee ne valkoisina?
En tarpeeksi,mut eikö mulla oo aikaa lukee sitä odotellessaai sä luit jo asiasta ? mahoton nainen
Presso-kannu. Se ratkaisee tuon.Tiedätkö mikä minusta on surkuhupaisinta luonnon tuhoamista.
Valkaistut suodatinpussit.
Siis KUKA tarvitsee ne valkoisina?
kaikista hulluinta on ruskeat suodatinpussit, nehän tehdään värjäämällä valkeista