The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Viimeksi muokattu:
Sitten laitat kyllä lisää kuvaa uudesta kampauksesta! Miten rastat laitetaan, pähkinänkuoressa?

siis eihän niitä varmaan pähkinänkuoressa laiteta mutta tolleen hätähätää jos kertoisit
Juu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Juu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta. :LOL:
Mun pieni pääni ei hoksaa miten hiukset takuttuu jos niitä tökkii neulalla :D Mulla oli joskus yläasteella rastat jotka tehtiin takuttamalla, mutta ne ei rastottunu ihan täysin ja sitten ne revittiinkin kammalla auki. Ai sssstna!
 
Juu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta. :LOL:
Mä todellakin haluun nähdä kuvan sit:LOL:
6h on pitkä aika, toivottavasti ei tuu kovin janoisia sun kavereista, muutaman
lasillisen jlk sinne hiuksien sekaan aletaan neulalla tökkimään villapaitoja, huonekasveja sun muuta:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja demdem
Mun pieni pääni ei hoksaa miten hiukset takuttuu jos niitä tökkii neulalla :D Mulla oli joskus yläasteella rastat jotka tehtiin takuttamalla, mutta ne ei rastottunu ihan täysin ja sitten ne revittiinkin kammalla auki. Ai sssstna!
On olemassa kuulemma erikseenkin ihan jotain rastahuovutusneuloja, mutta kuulemma tavallisetkin käy. Enkä tiedä miten ne rastoittuu vai rastoittuuko ollenkaan, sen näkee sitten :D
Ou nou, voin kuvitella sun tuskas :LOL: ja toivoa ettei mulle käy niin
 
Mulla on ikävä Päätöntä:'(

Vahingossa kattelin tonne isolle puolelle ja siellä sen nikki oli jonkun ketjun jatkeena:'(


ohos mitä mielialan vaihteluita:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä