:O mitä tuhlausta, hienot hiukset... nyt olen järkyttynyt |Oehe, meinaan vetää rastoille koko tukan ens keväänä...
:O mitä tuhlausta, hienot hiukset... nyt olen järkyttynyt |Oehe, meinaan vetää rastoille koko tukan ens keväänä...
mitä hittoa?
Onhan sulla se pienimunainen armeija siellä, pistät hommiin!
Sori en voinu vastustaa kiusausta ja nyt hajoon täällä huolella
Sitten laitat kyllä lisää kuvaa uudesta kampauksesta! Miten rastat laitetaan, pähkinänkuoressa?ehe, meinaan vetää rastoille koko tukan ens keväänä...
oliks pakko :stick: kohta koko kämppä on hereillä
Ei nyt ihan niin paksut kuitenkaanluin että "pää yhteensä"
Mikä oli Tästä pitää kuulla enemmän
oliks pakko :stick: kohta koko kämppä on hereillä
Ei nyt ihan niin paksut kuitenkaan
Sä alotit tän viimeketjussa!!!! Et varmaan vaan oo huomannumitä hittoa?
:stick:*REPEEEEE* :'( tääl jo alko yskiminen, kohta on meidän pienimunaiset tossa rivissä
Juu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta.Sitten laitat kyllä lisää kuvaa uudesta kampauksesta! Miten rastat laitetaan, pähkinänkuoressa?
siis eihän niitä varmaan pähkinänkuoressa laiteta mutta tolleen hätähätää jos kertoisit
Hienot niistä tulee! Toivottavasti ;D:O mitä tuhlausta, hienot hiukset... nyt olen järkyttynyt |O
Mun pieni pääni ei hoksaa miten hiukset takuttuu jos niitä tökkii neulalla Mulla oli joskus yläasteella rastat jotka tehtiin takuttamalla, mutta ne ei rastottunu ihan täysin ja sitten ne revittiinkin kammalla auki. Ai sssstna!Juu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta.
Mä todellakin haluun nähdä kuvan sitJuu laitan! Siis jaetaan hiukset osiin, riippuu miten paksuja rastoja haluaa, sitten voi joko letittää ja pistellä huovutusneulalla tai ihan vaan rastakammalla takuttaa :---) kestää kuulemma joku 6h. saas nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kaverit meinaan tekemässä eikä kellään kokemusta.
On olemassa kuulemma erikseenkin ihan jotain rastahuovutusneuloja, mutta kuulemma tavallisetkin käy. Enkä tiedä miten ne rastoittuu vai rastoittuuko ollenkaan, sen näkee sittenMun pieni pääni ei hoksaa miten hiukset takuttuu jos niitä tökkii neulalla Mulla oli joskus yläasteella rastat jotka tehtiin takuttamalla, mutta ne ei rastottunu ihan täysin ja sitten ne revittiinkin kammalla auki. Ai sssstna!
ai niiiiin hitto sun kanssasSä alotit tän viimeketjussa!!!! Et varmaan vaan oo huomannu
Mitenköhän se meni..hmmm...jotenkin näin:
"Kyllä äidillä varmaan riittää hommaa kun on pienimuotoinen armeija siellä sokemassa paikkoja"
Minä luin että pienimunainen armeija
joo mutku sitten kun niihin kyllästyy et ne homehtuu päässä niin sit ne pitää leikata ja sinne meni kauniit pitkät hiukset *pitää pienen suruseremonian jo etukäteen sinun hiuksille*Hienot niistä tulee! Toivottavasti ;D
Ei se tukka nyt niin tärkeä ole kasvaahan se takasin! *läimäyttää poskelle että tokenet tuosta murheestasi*joo mutku sitten kun niihin kyllästyy et ne homehtuu päässä niin sit ne pitää leikata ja sinne meni kauniit pitkät hiukset *pitää pienen suruseremonian jo etukäteen sinun hiuksille*
Ei se tukka nyt niin tärkeä ole kasvaahan se takasin! *läimäyttää poskelle että tokenet tuosta murheestasi*
:hug: hyvät yötNoniin minä taidan lähteä nyt nukkumaan. Te viivytitte mun nukkumaanmenoa yli puol tuntia satan666!!! :kieh:
joko se on raskaana?Mulla on ikävä Päätöntä:'(
Vahingossa kattelin tonne isolle puolelle ja siellä sen nikki oli jonkun ketjun jatkeena:'(
ohos mitä mielialan vaihteluita
niisk, niin tuleehan se pituus vaan jossain 5 vuodessa, nyyh...Ei se tukka nyt niin tärkeä ole kasvaahan se takasin! *läimäyttää poskelle että tokenet tuosta murheestasi*
Teretulemast uudellee Kauniita unia!Noniin minä taidan lähteä nyt nukkumaan. Te viivytitte mun nukkumaanmenoa yli puol tuntia satan666!!! :kieh: