kahvikirahvi
Ei, kun mun paidoissa on vaan silmäreiät muttei kaula-aukkoa ollenkaan. Oli mulla kerran paita jossa oli sellanenkin, mutta ei ollu täytettä siihen.Niin sulla ei ole kaula-aukkoa? :O
Senkin
Ei, kun mun paidoissa on vaan silmäreiät muttei kaula-aukkoa ollenkaan. Oli mulla kerran paita jossa oli sellanenkin, mutta ei ollu täytettä siihen.Niin sulla ei ole kaula-aukkoa? :O
Kauheen suoria naisia täällä :OMillä sua sais rohkaistua tarpeeksi
eiköhän niitä löydy ihan googlettamallakinJoku kaula-aukko kuva olis kyllä poikaa
Tämä ei ole sama asia. Ei ollenkaan. *nyökkää*eiköhän niitä löydy ihan googlettamallakin
Se kurkku koki äsken kovia, se on vain varjo entisestään Musta tuntuu ettet halua nähdä mitä sille kurkulle loppujen lopuksi käy tai mihin päätyyNo ei siitä kurkusta kuvia pitänytkään olla, ellei lipsukka aio demonstroida meille mitä se sille kurkulle lopulta tekee Mulle täytyy uskaltaa näyttää
Samaa mieltä!Tämä ei ole sama asia. Ei ollenkaan. *nyökkää*
:O pelottavaaSe kurkku koki äsken kovia, se on vain varjo entisestään Musta tuntuu ettet halua nähdä mitä sille kurkulle loppujen lopuksi käy tai mihin päätyy
Mitä, etkö sä olekaan mies :OKauheen suoria naisia täällä :O
Miksi kukaan mies ei ole täällä ottamassa osumaa tästä pelottavasta naismäärästä
Niin siis apuna...
Kauheen nuoria naisia täällä :O
Miksi kukaan mies ei ole täällä ottamassa tätä naismäärää
Niin siis apuna...
klikkaa sitä kuvaa ja kopioi linkki selaimen osoitepalkistaVoiiiii paskavittu, auttakaa nyt minua jos haluatte että jaan pärstäni teille! SIIS jos kuva on aijaa.comissa, miten saan sen tänne? Kuvana eikä linkkinä. Ärrr... :kieh:
No ei kai nyt vielä!! :kiss:Pitäiskö mennä lakanoihin kiehnäämään..pikkusen tuntuu siltä..
:stick: senkin!!!!!No niimpä nii:O
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiPitäiskö mennä lakanoihin kiehnäämään..pikkusen tuntuu siltä..
Voiiiii paskavittu, auttakaa nyt minua jos haluatte että jaan pärstäni teille! SIIS jos kuva on aijaa.comissa, miten saan sen tänne? Kuvana eikä linkkinä. Ärrr... :kieh:
EEEEN!Mitä, etkö sä olekaan mies :O
Ja sitten mitä? Mihin laitan sen linkin? (oikeesti nolottaa tällänen uusavuttomuus, munhan pitäis olla sitä iPad sukupolvea... )klikkaa sitä kuvaa ja kopioi linkki selaimen osoitepalkista
Tossa kommenttiboksin yläpuolella kun on toi palkki missä on hymiöt ja fonttijutut sun muut, niin kolmas oikealta, siihen tulee semmonen juttu mihin liität sen linkin niin saat kuvan tänne.Ja sitten mitä? Mihin laitan sen linkin? (oikeesti nolottaa tällänen uusavuttomuus, munhan pitäis olla sitä iPad sukupolvea... )
Ei oo noloo, etkä luovuta, mä olen kans käsi mutta Kepsis ei.Ja sitten mitä? Mihin laitan sen linkin? (oikeesti nolottaa tällänen uusavuttomuus, munhan pitäis olla sitä iPad sukupolvea... )
tässä kun kirjoitat tänne niin on tommonen kuva-nappula kommenttilaatikon yläpuolella, siihen se pastetaan kun klikkaat sitä siin lukee jopa "lisää kuva" kun pidät kursoria sen päälläJa sitten mitä? Mihin laitan sen linkin? (oikeesti nolottaa tällänen uusavuttomuus, munhan pitäis olla sitä iPad sukupolvea... )
Okei, tässä vaiheessa on varmaan hyvä tunnustaa olevansa bi?EEEEN!
Sinä se et hidasta esteiden ilmaantuessa?Okei, tässä vaiheessa on varmaan hyvä tunnustaa olevansa bi?
angst teini
tää on sitten testi, poistan tän kohta
minä ennen äitiyttä haha