mää tos vähä ennen kasia simahdin, nyt sitten saa ihmetellä mitä sitä tekee puolet yöstäJoo, nukahdin sohvalle pari tuntia sit ja nyt heräsin, kiva kiva
No kiva kuulla:heart: Jospa se siitäIhana nainen
En kun toi polvi on paljon parempi. Puolitoista viikkoa kevyemmällä liikkumisella on auttanut.
Kannattaa koittaa kuitenkin.No aika harva ihan tuolla tasolla sitä arvostaa
hieno.
Haluuuuun!!
mää tos vähä ennen kasia simahdin, nyt sitten saa ihmetellä mitä sitä tekee puolet yöstä
Taisi se tulla jo nuorena kollina selväksi, kun kaverit kokeili jos mitä typeryyksiäKannattaa koittaa kuitenkin.
No, onneksi minulla on ihan oma tohtori, joka osaa ratkaista uniongelmatkin.Mitäpä ne lekurit tälle muuta ehdottaisi kuin
a) sun pitää liikkua niin saat***** että uni maistuu
b) ruokavalio
c) tos on pillereitä
On ne tyhmiä kaakkeja ne lääkärit.
Sitäpaitti täällä on nykyään jotain virolaisia lekureita jotka ymmärrä edes suomea kunnolla.
No jaa, ainahan tää palstakin hiljenee yöksiNo täälhän sul on seuraa kivasti
Joo kyllä minullekkin sen jälkeen maistuu aina uniNo, onneksi minulla on ihan oma tohtori, joka osaa ratkaista uniongelmatkin.
Ei huono ollenkaan! Vois tarvita käyttää pikkareita, jos baanalle lähtee toi päällä, tai ottaa ainakin mukaan, ne saa kätevästi tohon taskuun
Haluuuuun!!
Millasen ratkasu sua sit tyydyttäis?Mitäpä ne lekurit tälle muuta ehdottaisi kuin
a) tos on sinisiä pillereitä.
Mä kyl siirryn kohta sänkyyn pyörimään josko vaiks nukahtais.No jaa, ainahan tää palstakin hiljenee yöksi
Ei kannatakaan... Maailmanrauhaahan sina. Kuten me kaikki. Make love, not war.hieno.
minen ala ees ruikuttaan mitä minä haluan |O
Eiköhän sullekkin apu siihen pyörimiseen ole ulottuvillaMä kyl siirryn kohta sänkyyn pyörimään josko vaiks nukahtais.
No mulle juttelet mukavia tietenkin, höpsö :kiss:mää tos vähä ennen kasia simahdin, nyt sitten saa ihmetellä mitä sitä tekee puolet yöstä
Tieda mita looria viela alkaa nakya...Ei hittolainen, tää selain toimii! Uijjui!! Näkyy musalaatikotki!
Eiköhän sullekkin apu siihen pyörimiseen ole ulottuvilla
[video=youtube;eOpuH3xEwzQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eOpuH3xEwzQ[/video]Ei kannatakaan... Maailmanrauhaahan sina. Kuten me kaikki. Make love, not war.
All the way, Tallinnaan saakka *tsiigalee Sangrian yöppärin alle, mitä ei ole*Tieda mita looria viela alkaa nakya...
Nii-i, et haluu omaa puoltas sotkeeMul on vähä sellane olo et tuon miehen ois syytä pysyy omalla puollella siel sängys
Miksi sinä valvot, kuuluu kysymys?No mulle juttelet mukavia tietenkin, höpsö :kiss:
Kukapa haluaisi nukkua nihkeissa/marissa lakanoissa?Nii-i, et haluu omaa puoltas sotkee
Nii justNii-i, et haluu omaa puoltas sotkee