"TINKU"
[quote="tinku";27670391]voinks mä laittaa tuhero kuvan, otin jo.[/quote]
vitun ääliö!
älä perkele rupee esittää siellä minua!!!!
vitun ääliö!
älä perkele rupee esittää siellä minua!!!!
emmää ny itestäni oo kiinnostunu telkkuu katelluNosta hametta pikkasen niin johan vilahtaa Mietinkin että missäs sinua on pidetty.
jos minä olisin nainen ja sinun muodot, niin olisin ihan hemmetin kiinnostunut itsestäniemmää ny itestäni oo kiinnostunu telkkuu katellu
mua kiellettii.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670405:Voit tietenkin, en paheksu
Eli puristelisit tissejä ja räpläisit majavaajos minä olisin nainen ja sinun muodot, niin olisin ihan hemmetin kiinnostunut itsestäni
siitä taitais saada banniaNo äläpä hermostu, kyllä me sun tuhero halutaan nähdä kans!
No en mä tän roisimpia kuvia viitsi esitellä, hetkeksi panen tämän. Kepsikselle
Aijaa.com - 11413263
:ashamed:jos minä olisin nainen ja sinun muodot, niin olisin ihan hemmetin kiinnostunut itsestäni
minä en vittu täällä rupee tuheeroni esittelee enkä tissejäni!se rekkaaminen kannattaa jos tuo alkaa vaivaamaan oikeasti.
NonNIH! TERVE, tulisitsä nuolee vähän mun tuoliaNo en mä tän roisimpia kuvia viitsi esitellä, hetkeksi panen tämän. Kepsikselle
Aijaa.com - 11413263
Jos mun pitäis nuolla jotain minkä päällä sä istut, se ei olis sun tuoli..NonNIH! TERVE, tulisitsä nuolee vähän mun tuolia
noita kuvia voisi enmmänkin katsella :ashamed:No en mä tän roisimpia kuvia viitsi esitellä, hetkeksi panen tämän. Kepsikselle
Aijaa.com - 11413263
Onko se huono juttu? :Okahvikirahvi on kyllä tosi hoikka nainen :O
EiOnko se huono juttu? :O
No vittu jos joku esittää minua ni helevetti se rupee korpeemaan! Mut aito tinku ei esittele palstalla mitään ruumiin osia. kyllä mä tiesin et harmaana ollessa joku idiootti saattaa esittää minua mutta silti!elä hermostu, vanhassakin ketjussa oli monasti tämmöstä vonkaamista
se on vaan flirttailua, no big deal
Ei ny haluis että tää ketju lähtee poistoon samantien, ni jos majavat ja tikkarit pysyis rajauksen ulkopuolella Muuten mulle olisi ihan se ja sama, joka päivä ei vaan viitsis aloittaa uutta ketjuaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27670444:Kuka ny Kepsistä uskois?