Voi mahdoton, aivan hädissään toinen ollut tuntikausia.ei kun tietysti se, että mä tulin..
Onneksi sä oot hyvä suunnistamaan :hug:
Voi mahdoton, aivan hädissään toinen ollut tuntikausia.ei kun tietysti se, että mä tulin..
Mitäääh, etkö olekkaan tosimies?
Joo ja kiitos sulle tästä :xEi se haju eikä maku, mutta kun jää kokkareita partaan...
Ihana että panit tuon ajatuksen päähäni
loppuhan se naureskelu samantienJoo ja kiitos sulle tästä :x
Oikeassa olet. Mutta olen kyllä tykännyt.Ei välttämättä se helpoin harjoittelupaikka.
Ennenkaikkea, juuh :heart:ei kun tietysti se, että mä tulin..
Erinomaista, että löytyi vara-emo.Kaikki.
Emä hylkäsi pentunsa ja viime yö meni miten meni.
Mutta onneksi löytyi imettävä narttu, joka huoli pennut.
Ole hyvä muru :kiss:Joo ja kiitos sulle tästä :x
Tätä kuunnellut jo useemman vuoden joka päivä kiihkoissani.. eiku... öö...Royal republic, Bruno Mars, Pendulum, Emeli Sandé, Muse, Placebo.
:ashamed: Aina pitäs nielasta ennen ku tipahtaa...loppuhan se naureskelu samantien
No olihan sulla soosit suupielessä viime kuvastakin päätellen.:ashamed: Aina pitäs nielasta ennen ku tipahtaa...
EIKU ei pitäs.. eiku... :astma:
Ei pääse ainakaan tylsistymään, vauhtia riittää vaikkei olisi väliksikää.Oikeassa olet. Mutta olen kyllä tykännyt.
Juu ja olen töissä muutenkin jatkuvasti nelinkontin.... Mahtaa tulla hyvät arviot mun työskentelystä... :saint:No olihan sulla soosit suupielessä viime kuvastakin päätellen.
Sori vaan kaikki, toi tuli vaan väistämättä mieleen tosta mun väärin lukemasta kommentista :ashamed:Ei se haju eikä maku, mutta kun jää kokkareita partaan...
Ihana että panit tuon ajatuksen päähäni
No tämän kyllä voin taata :xmas:Juu ja olen töissä muutenkin jatkuvasti nelinkontin.... Mahtaa tulla hyvät arviot mun työskentelystä... :saint:
Varmaankin syntynyt, ei kai se aina sen kummempaa syytä tarvitse kun nainen on ärsyyntynytSori vaan kaikki, toi tuli vaan väistämättä mieleen tosta mun väärin lukemasta kommentista :ashamed:
Mun teki muuten kerran vittupäisyyksissäni mieli huijata mies nuolemaan mun alakertaa ja sen jälkeen kertoa että oli menkat, mutta en mä sitten tehnytkään niin. Mitähän pahaa se oli tehny kun tommosta suunnittelin
tää unohtui :headwall:
Onko siellä niin liukasta?Juu ja olen töissä muutenkin jatkuvasti nelinkontin.... Mahtaa tulla hyvät arviot mun työskentelystä... :saint:
näyttääpi joltain mitä löytää vaipastakin välillä...
Tein koulussa jouluaterialle ennen työssäoppimista... :snotty: Ainahan se on mielessä, piparitaikina...
Mistäs SINÄ sen tiedät miten minä työskentelen :O :saint:No tämän kyllä voin taata :xmas: