ketjun eka ap vieras
Mitäs miehet sit tekee/hakee?HALOO
Mitäs miehet sit tekee/hakee?HALOO
Joo. Piti tulla tsekkaamaan kun huomasin uuden ketjun.ha! sinäkin! :hug:
katoppa ko suakin näkee pitkästä aikaa :kiss:Paetakseen todellisuutta?:xmas: Tai se on mun tämän kertaisen yöelämöinnin syynä.
mikä sua nyt nauruttaa? pitääkö aina olla hakemassa sitä vällykäärmettä...oles nyt kunnolla likasen mielikuvituksen kanssasHALOO
Ihan hyvä syy :hug:Paetakseen todellisuutta?:xmas: Tai se on mun tämän kertaisen yöelämöinnin syynä.
kuutisensataa viestiä ekana iltana eiköhän tämä jäähdy tästä tulevina päivinäJoo. Piti tulla tsekkaamaan kun huomasin uuden ketjun.
mistä minä tietäisin, en käy radallaMitäs miehet sit tekee/hakee?
hyvää hanukaa teille kaikille
:kiss:Joo. Piti tulla tsekkaamaan kun huomasin uuden ketjun.
Elämä tuppaa pitämään otteessaan tiukalla kädellä. Kyllä tää tästä vielä helpottaa, ehkä...katoppa ko suakin näkee pitkästä aikaa :kiss:
Luin että kuukautisetsataa ekana iltana....kuutisensataa viestiä ekana iltana eiköhän tämä jäähdy tästä tulevina päivinä
Ethän sä sitten voi tietää mitä naiset siellä tekeemistä minä tietäisin, en käy radalla
Ei mikään miellyttävä ajatusLuin että kuukautisetsataa ekana iltana....
Mikset käy?mistä minä tietäisin, en käy radalla
Kiitos kysymästä, opiskelut sujuu suht mallikkaasti. Nyt eka harjoittelu menossa.Ihan hyvä syy :hug:
Mitäs opiskeluihin kuuluu?
Mulla on kohta varmaan vatsahaava. Närästää kokoaika, paha olo ja ylävatsa kosketusarka. Jee, johan 25v oon..
Moikka :wave: :kiss:Ohos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Mitäs mun moottoriturvat, jokos on tsihhailtu?:heart::kiss:
Sinäkin siinä, mitäs kuuluu?:kiss:
Majuri nyt tietysti ainakin on.Ohos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Mitäs mun moottoriturvat, jokos on tsihhailtu?:heart::kiss: