Majuri ainakin, nysse meni saunaan tsihautteleen lisää.Ohos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Mitäs mun moottoriturvat, jokos on tsihhailtu?:heart::kiss:
Majuri ainakin, nysse meni saunaan tsihautteleen lisää.Ohos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Kiitos kysymästä, opiskelut sujuu suht mallikkaasti. Nyt eka harjoittelu menossa.
Eikun ihan keskelle, vitsit tää kotiäidin elämä on raskasta jos tälläseen sairastuu xDOikealle jos sattuu voi olla sappikivet.
Ei mikään miellyttävä ajatus
Onhan tämä jo 10.5 tuntia vanha ketjuOhos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Mielenterveyspuolella.Hyvä homma, millä puolella olet harjoittelussa?
:hug:Moi..Ohos mitkä turpakäräjät täällä on saatu aikaan, ja vain muutamassa tunnissa:O
Mustaa laatikkoa pukkaa.Mul palaa pinna tähän Firefoxiin, kaikkia youtube-linkkejä pitää lainailla et tietää mistä on kyse
Sanokaa, että tää on ohimenevää...
Mitäs musaakkia sitä seuraavaks kuuntelis.. jotenki ihan tyhjää lyö pää, kun yrittää ettiä jotain mitä ei joka ikinen päivä kuuntelis mp3-soittimestaan.. ehdotuksia tulemaan?
Royal republic, Bruno Mars, Pendulum, Emeli Sandé, Muse, Placebo.Mul palaa pinna tähän Firefoxiin, kaikkia youtube-linkkejä pitää lainailla et tietää mistä on kyse
Mitäs musaakkia sitä seuraavaks kuuntelis.. jotenki ihan tyhjää lyö pää, kun yrittää ettiä jotain mitä ei joka ikinen päivä kuuntelis mp3-soittimestaan.. ehdotuksia tulemaan?
Pennut, emä vai mikä?Nyt helepotti =)
No kyllä mä sitten ymmärrän josset käy jos sulla on kotona oma hamonenei huvita enkä tartte uutta naisseuraa
ei kun tietysti se, että mä tulin..Pennut, emä vai mikä?
mä luulen et majoneesit lens....Pennut, emä vai mikä?
Chrome-selainMul palaa pinna tähän Firefoxiin, kaikkia youtube-linkkejä pitää lainailla et tietää mistä on kyse
Ei välttämättä se helpoin harjoittelupaikka.Mielenterveyspuolella.
Ei se haju eikä maku, mutta kun jää kokkareita partaan...
Joo ei kiitos..
Kaikki.Pennut, emä vai mikä?