The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tällä hetkellä, ja se ei oo yhtään hyvä kombinaatio kotoa löytyvän alkoholin kanssa.
Katotaan millasta angstia lähtee loppuillasta.. no ei sentään... toivottavasti.

Jos mun pomo on linjoilla, niin voitko kutsu huomiseksi töihin niin joku oikea syy olla koskematta mihinkään muuhun, kuin jääkaapissa lojuvaan spagettikastikkeeseen?
Ei pitäisi virnuilla kun toisella ikävä olo mutta tuo viestin loppuosa sai kyllä hieman huvittuneeksi olon.

Nyt jäi kyllä vaivaamaan miksi ahdistaa.
 
Professional Griefer
Ei pitäisi virnuilla kun toisella ikävä olo mutta tuo viestin loppuosa sai kyllä hieman huvittuneeksi olon.

Nyt jäi kyllä vaivaamaan miksi ahdistaa.
:D Työni haluan hoitaa täydellisesti, ja varsinkin kun fyysisesti rankkaa niin ei voi mennä krapulassa tai kipeenä ollenkaan kentälle. Siksi joku vois nyt kutsuu mut duuniin :D

Kyl mä selviin, jotenki toi lasin hajoaminen vaan laukas vähän pidempään kyteneen alakuloisuusmasis"olenpaskajaensaamitäänaikaiseksi" -fiiliksen.

Juttelen äiskän kanssa facebookissa <3
 
:D Työni haluan hoitaa täydellisesti, ja varsinkin kun fyysisesti rankkaa niin ei voi mennä krapulassa tai kipeenä ollenkaan kentälle. Siksi joku vois nyt kutsuu mut duuniin :D

Kyl mä selviin, jotenki toi lasin hajoaminen vaan laukas vähän pidempään kyteneen alakuloisuusmasis"olenpaskajaensaamitäänaikaiseksi" -fiiliksen.

Juttelen äiskän kanssa facebookissa <3
Ei sinua uskalla edes halia, joten totean vain "there there, all will be ok."
 
[QUOTE="tinku";27669289]Voishan tuota johonkin karvapeitteeseen törmätä ja kääriytyy siihen :whistle:
en vaan oo päättäny vielä jaksaako lähtee näkee sitten myöhemmi.[/QUOTE]

eli onko tulkittava että sulla ei oikeesti edes haluta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä