Mr. Bean tulee telkkarista tanaan. Lupasin nuorimmalle, etta saa katsoa. Sammunee vartissa tai parissa... :saint:Juustonaksuja ja valkosipulidippiä, menee se ilta näinkin. Kohta piirrettyjä kattelemaan kun lupasin pojille että saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat(nukahtavat ennen kymmentä)
Miksi ihmeessä itsesi poistit, onko sulla jotenkin hankala luonne?Itseasiassa et.. mut mä muutin palstamammakommuunista pois ku olin niin nobody Pari muutaki kyl joutuis väistyy Lispetin, Sangrian ja MT:n tieltä.
Mä kans menin moista lupaamaan, nyt ne kukkuu tietty puoleen yöhönJuustonaksuja ja valkosipulidippiä, menee se ilta näinkin. Kohta piirrettyjä kattelemaan kun lupasin pojille että saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat(nukahtavat ennen kymmentä)
Juustonaksut haisee ja maistuu kissankuselta :xJuustonaksuja ja valkosipulidippiä, menee se ilta näinkin. Kohta piirrettyjä kattelemaan kun lupasin pojille että saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat(nukahtavat ennen kymmentä)
Sittenhän vois viettää aattoiltaa palstalla häröillen paitti et eikö joulusin tule kotimaisia elokuvia yleensä et jos tulis joku hyvä niin sitä vois katsoa.Mie kanssa voisin tuon joulun skipata kanssa, lapset tosin jää siittä ilosta paitsi jos sen hyppäin ylitte. Lapset lähtee äidilleen ja sukulaiset painelee ulkomaille, joten yksiskeen ollaan tämä joulu : /
varpaanvälinaksuja.Se kun avaat se pussin ja nuuhkaset ensiaromit niin tulee mieleen kun armeijassa ollessa 90-miestä riisuu viikon mettäreissun jälkeen maiharit ja sukat samaan huoneeseen kuivumaan :x
Kuka on ollut tyhmä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27668828:Perkele
Päätön pyysi sen poistamista.Pääsin vasta nyt palstalle - mitä helvettiä? Miksi paheksuntaketju on poistettu?
Helvetti !!!
Ja silti syöt niitä :x Pelkkä mielikuva tollasesta tilanteesta saa jättämään sen pussin kaupan hyllylle.Se kun avaat se pussin ja nuuhkaset ensiaromit niin tulee mieleen kun armeijassa ollessa 90-miestä riisuu viikon mettäreissun jälkeen maiharit ja sukat samaan huoneeseen kuivumaan :x
MIKSI näin? :OPäätön pyysi sen poistamista.
Vissiin ei tykännyt siitä enää.MIKSI näin? :O
Eiku mä vaan muutin muualleMiksi ihmeessä itsesi poistit, onko sulla jotenkin hankala luonne?
Vähän on nyt kyllä saamaton olo kun en ole... noh saanut aikaiseksi mitään sielläEiku mä vaan muutin muualle
Lupaan pistää tapahtumaan heti kun pelaan uusiks.Vähän on nyt kyllä saamaton olo kun en ole... noh saanut aikaiseksi mitään siellä