"tinku"
Kyllä mun viikonloppu nyt meni ihan sekasin tän takia mistä sitä nyt osaa ottaa kiinni ja aloittaa.
R.I.BAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27666098:Just se, on bittien taivaassa
ei mua haittaa vaikka ketju poistettiin
Eikä?Juma, patongit paloi uuniin kun oon niin järkyttynyt |O
voiksä käyttää lapsityövoimaaPihvit on tulossa mut sämpylät kohoamisvaiheessa, ja nyt iski laiskuus..miten mie jaksan ne sämpylät käydä pyörittelemässä?
samaa ihmettelen, ehkä ne on täällä ilkkumassaTuota noin, miksi päätön ja luna on nyt täällä sitten nälvimässä jos kerta on niin paljon parempia ihmisiä ja pitää irvailla jostain täysin heidän mielestä turhasta?
Menkää nyt sitten hieromaan toisianne jonnekkin jos tämmöinen kokoontuminen johonkin on niin kauhean tyhmää.
No ehkä, mut siitä tulee kahta kauheempi sotku siivottavaksi ku jos vain mie olisin leipomassa..ja kuka sen sotkun siivois..mie! Ei tässä muukaan auta ku nostaa hanuriinsa ja mennä pyörittelee. Saattaahan nuo pikkuihmiset ottaa mukaanvoiksä käyttää lapsityövoimaa
sehän on perinteisesti ollut merkki mainiosta luonteesta ja perin hienosta ihmisestä muutenkin.samaa ihmettelen, ehkä ne on täällä ilkkumassa
Mutta miksi :'(Huutava vääryys, monet tissit jäi bittiavaruuteen.
Menetit kasvosi? Joku poisti kasvosi? :O Pelottavaa...Ai SE ketju on poistettu?
Miksi?
Siis se jonne minäkin tissini ja naamani jätin näkyville :xmas:
Menetin :'(Menetit kasvosi? Joku poisti kasvosi? :O Pelottavaa...
Oih! :hug:Menetin :'(
Eikä?
Taloudellisia tappioita. kuka korvaa?
Mikä pakko sinulla on tässä hengata? Älä viitsi pilata ilmaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666208:paraskin puhumaan.
Kepsis murunen,älä oo pahalla päällä :kiss: Tänään on hyvä päivä,vaikka tukka vähän kipeenä onkinMikä pakko sinulla on tässä hengata? Älä viitsi pilata ilmaa.
Eiköhän tää tästä kun ihmiset toipuu järkytyksestäänEi tää kyl tunnu enää samalta..: /