Näyttääpi minultakin kadonneen tuhansiaMitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
Näyttääpi minultakin kadonneen tuhansiaMitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
Ei todellakaan näe, tulin vain naureskelemaan tähän alkuun. Jää sinä tissies ja haarojes kanssa tänne limailemaan ja pysy loitolla.
Seksuaalinen lähentely vastahakoisen henkilön suuntaan on paheksuttavaa, mutta ei kiellettyä täällä.On se niin mukavaa ku suaki varmaan näkee useammin *alkaa lähennellä ja tarraa tissistä*
Joku päättömän perustama.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666046:Mikä kerho? Miks mulle ei oo kukaan sellasesta puhunu :O
Nyt meidän täytyy kauheesti tykkäillä toisistammeAi paska, en ajatellu ees sitä..olin niin järkyttyny tästä ketjun menetyksestä..pitkäänköhän menee et ne tykkäykset sais takas?:snotty:
Eiköhän niitä tuu matkan varrella keksittyä lisääSeksuaalinen lähentely vastahakoisen henkilön suuntaan on paheksuttavaa, mutta ei kiellettyä täällä.
(keksi ekan "säännön")
Nyt meidän täytyy kauheesti tykkäillä toisistamme
Seksuaalinen lähentely vastahakoisen henkilön suuntaan on paheksuttavaa, mutta ei kiellettyä täällä.
(keksi ekan "säännön")
Noo, eiköhän ne joskus takas tuu :hug::kiss: tosiaan, multakin meni melkein kaikki
nyt panit pahan, miten me siitä selvitään?Nyt meidän täytyy kauheesti tykkäillä toisistamme
KiitosOsanottoni ketjun menettäneille :'(
ei mua haittaa vaikka ketju poistettiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27666068:sä niinkun uliset että ne oli vaan mun sääntöjä ?
veikkaan että sitä oli modet katellu pahalla silmällä jo pitkään aikasemminkin ja olis pian varmaan poistunu muutenki.
Sangria panee ainanyt panit pahan, miten me siitä selvitään?
Jaa mahotonta vai?
Suotavaa olisi että se henkilö joka rikkoo sääntöjä saa kantaa seuraukset eikä läjä ihmisiä joilla monella ei ole mitään osaa eikä arpaa asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666068:sä niinkun uliset että ne oli vaan mun sääntöjä ?
veikkaan että sitä oli modet katellu pahalla silmällä jo pitkään aikasemminkin ja olis pian varmaan poistunu muutenki.
Ai, kiitos! :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666082:tuolla se on heti alkusivulla. Kaikki kerhot - Kaksplus
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666080:Sangria panee aina
Just se, on bittien taivaassaAi SE ketju on poistettu?
Miksi?
Siis se jonne minäkin tissini ja naamani jätin näkyville :xmas:
Huutava vääryys, monet tissit jäi bittiavaruuteen.Ai SE ketju on poistettu?
Miksi?
Siis se jonne minäkin tissini ja naamani jätin näkyville :xmas:
njet mutta myönnän ärsyyntyneeni siitä että vähän päästä piti olla tappamassa milloin mitäkin keskustelusuuntaa väittämällä että se on ketjun avauksessa kiellettyAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27666087:minäkö sitten haittaan. :xmas: