Uusi entistä ehompi ketju?Tulipa pikku Kepsikselle pahat vierotusoireet, kun prinsessakupla poksautettiin.
Mitäköhän tästä vielä seuraa. Uliuliulihulihulihui.
opcorn:
Uusi entistä ehompi ketju?Tulipa pikku Kepsikselle pahat vierotusoireet, kun prinsessakupla poksautettiin.
Mitäköhän tästä vielä seuraa. Uliuliulihulihulihui.
opcorn:
Rukoilkaamme.Osanottoni jokaiselle, palasen elämästään menettäneelle.
Siis minä ulisin viestissäni ihan itte, en esittänyt sua.Johan minä tuonne muokkasin aloitukseen ulinat, myöhästyit!!
En ymmärtänyt, mutta minähän olenkin vain mies, se heikompi ja huonompi sukupuoli.Siis minä ulisin viestissäni ihan itte, en esittänyt sua.
talliinin joopiakosta työväentalolla ruukataan rukoilla?Rukoilkaamme.
On se niin mukavaa ku suaki varmaan näkee useammin *alkaa lähennellä ja tarraa tissistä*Siis minä ulisin viestissäni ihan itte, en esittänyt sua.
mutta yritetään tehdä parhaammeEn oikein usko tätä Siis että pahempaan voisi ylettää.
Eikun kirjoitan niin paljon viestejä että palsta romahtaa, sehän on nyt kumminkin syynä palstan hajoiluun että muutama tuhat sivua yhdessä ketjussa hajoittaa paikat, vaikka loppupalsta olisi miljoonia sivuja.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27665963:Meinaatkos heti kun saat kritiikkiä niin pyytää ketjus poistettavaks?
Ei todellakaan näe, tulin vain naureskelemaan tähän alkuun. Jää sinä tissies ja haarojes kanssa tänne limailemaan ja pysy loitolla.On se niin mukavaa ku suaki varmaan näkee useammin *alkaa lähennellä ja tarraa tissistä*
Tässähän on uusi :heart:Siis veikö ne sen pois?!? :'( Miten mie nyt pärjään...
Meen vissiin takas tekemään jauhelihapihvejä.
:headwall:Eikun kirjoitan niin paljon viestejä että palsta romahtaa, sehän on nyt kumminkin syynä palstan hajoiluun että muutama tuhat sivua yhdessä ketjussa hajoittaa paikat, vaikka loppupalsta olisi miljoonia sivuja.
Peesimutta yritetään tehdä parhaamme
sole poka mihkänOsanottoni ketjun menettäneille :'(
Ylläpidolla taittaa olla pipo vähän kireelläsaattaa se vain olla että me ollaan osasyyllisiä, pannaan illalla tää kepsiksenkin ketju poistoon?
Ai paska, en ajatellu ees sitä..olin niin järkyttyny tästä ketjun menetyksestä..pitkäänköhän menee et ne tykkäykset sais takas?:snotty:Mitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
:kiss: tosiaan, multakin meni melkein kaikkiMitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
Mikä kerho? Miks mulle ei oo kukaan sellasesta puhunu :OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27666018:
kerho jäi vielä. opcorn: